کتاب هوش فروش با سه رویکرد روان شناسی، عصب شناسی و بازاریابی و فروش از دریچه علم، تجربه و هنر به بررسی موضوعات بسیار کاربردی، حیاتی و عملیاتی برای مدیران فروش متوسط و برتر پرداخته است. این کتاب فرآیند فروش را یک بار از زاویه لایه های مختلف همچون مغز منطقی (آمیگدالا)، مغز هیجانی (لیمبیک سیستم) و مغز خودکار (سربلوم) مورد کنکاش قرار می دهد و اینگونه نشان می دهد که به طور مثال افراد بر اساس مغز هیجانی خرید می کنند و سپس بر اساس مغز منطقی خریدشان را توجیه می کنند. و بار دیگر بر اساس علم روان شناسی و درآمیختن آنها با تکنیک های بازاریابی و فروش همچون تشخیص سوگیری شناختی، سوگیری شباهت، سوگیری خود شیدایی، سوگیری تایید و سوگیری وضعیت موجود که همه آنها را خریدار در هنگام خرید مرتکب می شود نشان می دهد و در نهایت پاسخ شما به عنوان فروشنده برای مقابله با حالات ذکر شده در بالا جهت بستن معاملات بزرگ.
جهت آشنایی بیشتر با دکتر امین اسداللهی اینجا را کلیک نمایید.
نظر دهید