کتاب قلاب شده
کتاب قلاب شده اثر نیل ایال، رایان هوور ترجمه امین اسداللهی، مریم عبدلی نشر کتاب مهربان منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
چرا برخی از محصولات توجه گستردهای به خود جذب میکنند؟ چه چیزی باعث میشود ما با محصولات خاصی تعامل داشته باشیم؟ آیا الگویی وجود دارد که نشان دهد چگونه فناوریها ما را قلاب میکنند؟
نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:
taaghche.ir
«نیر ایال» در کتاب «قلاب شده؛ چگونه محصولاتی بر مبنای عادت مشتریان بسازیم؟» به این سوالها پاسخ میدهد. ایال در این کتاب توضیح میدهد که جذب و قلاب کردن محصول یک فرایند چهار مرحلهای دارد که در محصولات بسیاری از شرکتهای موفق به کار گرفته شده است. انجام این فرآیندها مشتری را تشویق میکند که به سمت قلاب محصول شما کشیده شود. همچنین این کتاب نشان میدهد که چطور کاربران را بدون نیاز به تبلیغات گسترده یا پیامهای تهاجمی، دوباره و دوباره به سمت محصولتان برگردانید.
کتاب قلاب شده، بر اساس سالها تحقیق، مشاوره و تجربه عملی ایال نوشته شده است. این کتاب برای مدیران محصول، طراحان، بازاریابان، بنیانگذاران کسبوکار و هر کسی که میخواهد بداند چگونه محصولات بر روی رفتار ما تاثیر می گذارد، نوشته شده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- نیل ایال، رایان هوور
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- امین اسداللهی، مریم عبدلی
- شابک
- 978-600-407-155-0
- تعداد صفحات
- 236
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید