افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت هنری

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
نیک ماهون
ناشر
مبلغان

کتاب مدیریت هنری اثر نیک ماهون ترجمه شهرزاد اسفرجانی , علی فروزفر توسط انتشارات مبلغان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال4,100,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

Art Direction

درباره کتاب مدیریت هنری 

⚫ نقش مدیر هنری

⚫ ابزارهای مدیریت هنری

⚫ آفرینش آگهی ها

⚫ نقش و کارکرد رسانه

⚫ ایده ها و الهام بخشی

⚫ انجام دادن کارها به شیوه ای متفاوت

در یک تعریف ابتدایی , مدیریت هنری , طراحی ظاهر آگهی است. با این حال , این وظیفه , چیزی فراتر از ملاحظات زیبایی شناسانه است. مدیریت هنری , فقط در مورد این موضوع نیست که آگهس چگونه زیبا به نظر برسد. بالاتر از همه , عوامل بصری پدید آورنده آگهی باید به شکلی هماهنگ با هم , در مسیر به حداکثر رساندن تاثیر پیام تبلیغاتی باشند. این غالبا می تواند بدین معنا باشد که برخی اصول سنتی تر طراحی گرافیک یا قواعد زیبایی شناسانه برای رسیدن به اهداف ارتباطی , نادیده گرفته میشوند. اصطلاح مدیریت هنری عموما برای توصیف فرایند سازماندهی و هدایت عناصر هرنوع ارتباط رسانه ای از قبیل فیلم , برنامه تلویزیونی , طراحی دیجیتالی , آگهی تلویزیونی یا آگهی چاپی به کار میرود. با این معنا , مدیریت هنری , فعالیتی است که کاربردی فراتر از دامنه ارتباط بصری دارد. اینکتاب در نظر دارد به طور ویژه , به نقش مدیر هنری در حیطه تبلیغات و شیوه ای که در آن , مهارت های مدیر هنری برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی تعریف شده به کار گرفته میشوند , بپردازد.

بریده ای از کتاب

انجام دادن کارها به شیوه ای متفاوت

یکی از واژه هاییکه پی در پی در این کتاب ازآن استفاده میشود , "غافلگیری" است. ظرفیت غافلگیر کردن مخاطبانتان یک مولفه اساسی از تبلیغات خلاق است. در حالی که توانایی دیدن و ارائه اشیا و تصاویر آشنا به شیوه های متفاوت و غیر معمول, یکی از روش های خلق غافلگیری است. راه دیگر , به هم ریختن انتظارات مخاطبان از طریق اجرای ایده است. برای اجام دادن این کار , باید ابتدا تعیین کنید که مخاطب هدف , انتظار دارد چه چیزهایی را ببیند یا به طور معمول , با چه چیزهایی از محدوده موضوع یا محصولی که در حال تبلیغ شدن است, رابطه دارد. سپس به سادگی, موقعیتی پدید می آید تا کاری متفاوت انجام دهید. نکته ظریف , انجام دادن چیزی است که متفاوت , اما در عین حال با پیام تبلیغاتی , مرتبط باشد.

فهرست کتاب مدیریت هنری 

فصل 1 : نقش مدیر هنری

فصل 2 : ابزارهای مدیریت هنری

فصل 3 :خلق آگهی ها

فصل 4 : رسانه

فصل 5 : ایده ها و الهام بخشی

فصل 6 : یافتن شغل به عنوان مدیر هنری

ضمیمه : کار کردن بر پایه اخلاقیات

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مبلغان-اسفرجانی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
نیک ماهون
ناشر
مبلغان
مترجم
شهرزاد اسفرجانی , علی فروزفر
شابک
9789642614851
تعداد صفحات
176
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
نیک ماهون
ناشر
مبلغان
مترجم
شهرزاد اسفرجانی , علی فروزفر
شابک
9789642614851
تعداد صفحات
176
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود