کتاب مدل های تبلیغاتی
کتاب مدل های تبلیغاتی اثر محمد بلوریان تهرانی توسط انتشارات سیته منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب مدل های تبلیغاتی
تاکنیک های تجربه شده برای موفقیت کمپین های تبلیغاتی
مراد از مدل های تبلیغاتی فقط ارائه یک مفهوم یا یک فرآیند در قالب یک چرخه یا یک اینفوگرافی نیست. اگرچه این نوع ارائه به راحتی و به مدت طولانی در اذهان جای میگیرد و حتی جاودانه میشود. اما آنچه واقعا نمی تواند یک مدل باشد , علاوه بر شکل یک چرخه یا اینفوگرافی نوعی فرموله کردن یا ارائه و تثبیت مسیر منطقی عملیات برای رسیدن به یک هدف است که تعریف بسیار نزدیکی به استراتژی است و به همین علت است که ماهیت مدل ها نیز استراتژیک یا راهبردی است و یک آژانس تبلیغاتی , یک مدیر تبلیغات یا یک وب سایت در فضای مجازی باید با شناسایی مدل های مختلف و اثبات شده ای که اکنون حکم نظریه را دارد , مناسب ترین آن ها را در راستای اهداف برند و با توجه به پرسونای مشتری برای ترغیب و تشویق و متقاعد کردن مخاطبان به کار گیرد. هدف از تهیه و نشر کتاب مدل های تبلیغاتی , ارائه ی مدل های تبلیغات به منظور بهینه سازی فعالیت های فروش و تبلیغات , کمک به افزایش سهم بازار و تحقق استراتژی های رقابتی بنگاه های اقتصادی و وبسایت هاست.
بریده ای از کتاب در فصل 4
مدل آمیخته تبلیغات
آمیخته و خانواده تبلیغات یا آمیخته پیشبرد عبارت است از مجموعه روش هایی که میتواند در تعقیب اهداف ارتباطی و فروش , مشتری احتمالی را نسبت به کالاا یا خدمات یا وب سایت یا بنگاه اقتصادی آگاه و تمایل بهمصرف را در او برانگیزد و بالاخره با تمرکز برتمایزها و ایجاد ترجیح در مصرف کننده , زمینه ی انتخاب و خرید را فراهم نماید. مدل آمیخته تبلیغات شامل روش های زیر است :
1- تبلیغات رسانه ای
2- پیشبرد یا ترویج فروش
3- روابط عمومی
4- فروش حضوری
5- بازاریابی مستقیم
فهرست کتاب مدل های تبلیغاتی
بخش اول : انواع الگوواره ها یا مدل ها
فصل اول ) مفهوم مدل و مدل سازی
فصل دوم ) مدل های رفتار و ارتباطی در تبلیغات
فصل سوم ) مدل های آمادگی خریدار
فصل چهارم ) مدل آمیخته تبلیغات
فصل پنجم ) مدل پنج-ام
فصل ششم ) مدل های ارتباطات یکپارچه بازاریابی
فصل هفتم ) مدل های کمپین تبلیغاتی
فصل هشتم ) مدل های تبلیغات دیجیتال
فصل نهم ) مدل های درک و اندازه گیری اثربخشی و ثمربخشی تبلیغات
بخش دوم : ضمیمه ها
شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- محمد بلوریان تهرانی
- ناشر
- سیته
- شابک
- 978622663519
- تعداد صفحات
- 224
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید