افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی یکپارچه

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
مارک جوینر
ناشر
کتاب مهربان

کتاب بازاریابی یکپارچه اثر مارک جوینر ترجمه امین اسداللهی توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال550,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

Intergration marketing : how small businesses become big businese - and big businesses  becme empires , c2009

درباره کتاب بازاریابی یکپارچه

چگونه کسب و کارهای کوچک به کسب و کارهای بزرگ و کسب و کارهای بزرگ به امپراتوری ها تبدیل میشوند

مفهوم بازاریابی یکپارچه بخشی از مجموعه ای از مفاهیم بازاریابی است و میتواند به عنوان یک استراتژی بازاریابی تعریف شود که یک کسب و کار را به عنوان یک کل و نه به عنوان یک موجودیت با بخش های مختلف در نظر میگیرد. بر اساس مفهوم بازاریابی یکپارچه , حتی اگر یک کسب و کار از دپارتمان ها و بخش های مختلفی تشکیل شده باشد , این بخش های مختلف باید در کنار هم به صورت یک کل قرار بگیرند تا بتوانند تصویری یکپارچه و مثبت از آن کسب و کار در اذهان مشتری ایجاد کنند. مفهوم بازاریابی یکپارچه , شامل فعالیت های به هم پیوسته ای جهت کسب اطمینان از خرید محصول توسط مشتری به جای خرید محصول رقیب میشود.

بریده ای از کتاب در فصل اول

احتمالا شما را نمی شناسم و اطلاعی از کسب و کارتان ندارم , اما میتوانم چیزی درباره ی خودتان به شما بگویم که شاید پیش از این تشخیص نداده اید : شما در کسب و کار خود پول زیادی از دست میدهید ؛ آن هم درست در مقابل چشمان تان. اکنون این مسئله را نمیتوانید ببینید , اما به محض اتمام این کتاب خواهید دید. اجازه دهید موضوع را با پرسشی آغاز کنم که مهمترین سوال اواخر قرن بیستم در کسب و کار است : چه عاملی باعث شد حباب دات کام به لبه پرتگاه نزدیک شود؟ چه چیزی موجب شد بسیاری از ایده های نوآورانه کسب و کار اینترنتی به فجایع تبلیغاتی منجر شوند ؟ در سال 1994 تصمیم گرفتم کتابی در مورد کسب و کار اینترنتی بنویسم در آن زمان عمیقا احساس میکردم بسیاری از کسب و کارهای آنلاین به این دلیل که از خشت و ملات تشکیل نشده اند محکوم به فنا هستند. این امر به معنی نفی تشکیلات دیجیتال نبود. به عقیده من کسب و کار اینترنت محور نیاز داشت از قوانین و سیاست های مالی کسب وکار مستقیم که بر کسب و کارهای سنتی موفق حاکم بود , پیروی کند. فقدان این ویژگی موجب شد تا رونق دات کام از میان برود....

فهرست کتاب بازاریابی یکپارچه

بخش اول : نظریه

بخش دوم : استراتژی

بخش سوم : کسب مهارت

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسدالهی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
مارک جوینر
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی
شابک
9786008608462
تعداد صفحات
94
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
مارک جوینر
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی
شابک
9786008608462
تعداد صفحات
94
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
‎ریال2,760,000
کتاب قدرت داستان گویی در کسب و کار اثر کیندرا هال ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریانا قلم منتشر شده است.

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود