افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب نسل پنجم بازاریابی فناوری در خدمت بشریت

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
فیلیپ کاتلر،هرماوان کارتاجایا،ایوان ستیاوان
ناشر
آریانا قلم

 کتاب نسل پنجم بازاریابی فناوری در خدمت بشریت اثر فیلیپ کاتلر ترجمه حمیدرضا ایرانی از نشر آریانا قلم منتشر شده است. 

ادامه مطلب
‎ریال2,240,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

برچسب‌ها:
نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب نسل پنجم بازاریابی فناوری در خدمت بشریت 

Marketing 5.0:technology for humanity 

این کتاب راهی را برای بازاریابان فراهم میکند تا تحولات فناورانه و مدل کسب و کار را با تغییرات چشمگیر رفتارمصرف کننده که در دهه گذشته رخ داده است، ادغام کنند. نسل پنجم بازاریابی از عناصر هر دو نسل قبلی خود یعنی انسان محوری نسل سوم بازاریابی و فناوری توانمندساز نسل چهارم بازاریابی بهره می گیرد. نسل پنجم بازاریابی در اصطلاح به معنای استفاده از فناوری های مقلد انسان برای خلق، اعلان، ارائه  و ارتقای ارزش در سرتاسر سفر مشتری است. این فناوری ها شامل هوش مصنوعی، پردازش زبان های طبیعی, حسگرها، رباتیک، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و بلاکچین است. 

بریده ای از کتاب صفحه 53 " نسل سوم بازاریابی:انسان محوری"

با ظهور نسل هزاره و بحران مالی جهانی در اوایل دهه اول قرن بیست و یک، بازاریابی دچار تحول شگرف دیگری شد. نسل هزاره که از دسترسی رایگان به اطلاعات بهره برده و تحت تاثیر ریزو درشت اخبار مالی صنایع بوده، اعتماد چندانی نسبت به شرکت هایی با انگیزه های صرفا مالی نداشت. نسل هزاره توقع داشت شرکت ها محصولات،خدمات و فرهنگ هایی خلق کنند که اثرات اجتماعی و زیست محیطی مثبتی در پی داشته باشند. به این ترتیب، دوران بازاریابی انسان محور یا نسل سوم بازاریابی شکل گرفت. در این دوران شرکت ها شروع به گنجاندن و تزریق مباحث اخلاق و اقدامات بازاریابی مسئولیت اجتماعی در مدل های کسب و کاری خود کردند. 

فهرست کتاب به شرح زیر است:

  1. به نسل پنچم بازاریابی خوش آمدید
  2. شکاف نسل ها
  3. قطبی شدن رفاه و آبادانی
  4. شکاف دیجیتالی
  5. سازمان آماده برای دیجیتالی شدن
  6. فناوری های آینده
  7. گونه جدیدی از تجربه مشتری 
  8. بازاریابی داده محور
  9. بازاریابی پیش بینی کننده
  10. بازاریابی بافتاری
  11. بازاریابی افزوده
  12. بازاریابی چابک

میتوانید این کتاب را از سایت فروشگاه کتاب مهربان خریداری کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
آریاناقلم-ایرانی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
فیلیپ کاتلر،هرماوان کارتاجایا،ایوان ستیاوان
ناشر
آریانا قلم
مترجم
حمیدرضا ایرانی، علی عموئی اوجاکی،ملیکا نصیر
شابک
9786227089219
تعداد صفحات
280
قطع کتاب
رقعی
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
فیلیپ کاتلر،هرماوان کارتاجایا،ایوان ستیاوان
ناشر
آریانا قلم
مترجم
حمیدرضا ایرانی، علی عموئی اوجاکی،ملیکا نصیر
شابک
9786227089219
تعداد صفحات
280
قطع کتاب
رقعی
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
‎ریال2,760,000
کتاب قدرت داستان گویی در کسب و کار اثر کیندرا هال ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریانا قلم منتشر شده است.

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود