افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی 0 و 4 تغییر از سنتی به دیجیتال

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا ، ایوان ستیاوان
ناشر
الماس دانش

کتاب بازاریابی 0 و 4 تغییر از سنتی به دیجیتال اثر فیلیپ کاتلر ترجمه حمیدرضا سعیدنیا و... از نشر الماس دانش منتشر شده است. 

ادامه مطلب
‎ریال900,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب

بخش اول این کتاب حاصل مشاهدات ما از دنیای پیرامون است. با بررسی سه تغییر قدرت که به دنیا شکل می دهند شروع می کنیم. سپس تغییرات اساسی که به واسطه ارتباطات در زندگی بشر پیش آمده را مورد بررسی قرار می دهیم. علاوه بر آن به خرده فرهنگ های دیجیتال اصلی جوانان،زنان و شهروندان اینترنت که مبنای یک نوع کاملا جدید از مشتریان است خواهیم پرداخت. بخش دوم و اصلی کتاب درباره این است که بازاریاب ها چگونه می توانند از طریق شناخت مسیرهای مشتری در عصر دیجیتال بهره وری را تقویت کنند. فهرست کتاب به شرح زیر است:

  1. قدرت به مشتریان تحت شبکه انتقال می یابد
  2. تناقضات بازاریابی برای مشتریان تحت شبکه
  3. خرده فرهنگ های دیجیتال موثر
  4. بازاریابی 0،4 در اقتصاد دیجیتال 
  5. مسیرمشتری جدید
  6. معیارهای بهره وری بازاریابی 
  7. الگوهای صنعت و فعالیت های برتر
  8. بازاریابی انسان مدار برای جذابیت برند
  9. بازاریابی محتوا برای کنجکاوی برند
  10. بازاریابی کانال همه کاره برای تعهد به برند
  11. بازاریابی مشارکتی برای وابستگی به برند
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
الماس دانش-سعیدنیا

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا ، ایوان ستیاوان
ناشر
الماس دانش
مترجم
حمیدرضا سعیدنیا، آتنا راه حق، داود قربان زاده
شابک
9786001891809
تعداد صفحات
167
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا ، ایوان ستیاوان
ناشر
الماس دانش
مترجم
حمیدرضا سعیدنیا، آتنا راه حق، داود قربان زاده
شابک
9786001891809
تعداد صفحات
167
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
‎ریال1,425,000
نویسنده‌ی کتاب، نقشه راه را اینطور تعریف می‌کند:نقشه راه بازاریابی فرایند شناسایی معیارهایی است که شاخصهای معتبری از عملکرد بازاریابی در زمینه‌های پیگیری اهداف آن، پیگیری این معیارها در گذر زمان، و استفاده از نتایج...
‎ریال170,000
بدون تردید آشنایی با «بازاریابی جهانی برپایه مدیریت شهری » تألیف سال 2014 خالی از لطف نخواهد بود. تمرکز سال های آینده قرن بیست و یکم در این کتاب نه بر اینترنت و نه بر رسانه های اجتماعی است، بلکه در دیدگاه نویسندگان...

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود