کتاب بازاریابی 0 و 4 تغییر از سنتی به دیجیتال
کتاب بازاریابی 0 و 4 تغییر از سنتی به دیجیتال اثر فیلیپ کاتلر ترجمه حمیدرضا سعیدنیا و... از نشر الماس دانش منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب
بخش اول این کتاب حاصل مشاهدات ما از دنیای پیرامون است. با بررسی سه تغییر قدرت که به دنیا شکل می دهند شروع می کنیم. سپس تغییرات اساسی که به واسطه ارتباطات در زندگی بشر پیش آمده را مورد بررسی قرار می دهیم. علاوه بر آن به خرده فرهنگ های دیجیتال اصلی جوانان،زنان و شهروندان اینترنت که مبنای یک نوع کاملا جدید از مشتریان است خواهیم پرداخت. بخش دوم و اصلی کتاب درباره این است که بازاریاب ها چگونه می توانند از طریق شناخت مسیرهای مشتری در عصر دیجیتال بهره وری را تقویت کنند. فهرست کتاب به شرح زیر است:
- قدرت به مشتریان تحت شبکه انتقال می یابد
- تناقضات بازاریابی برای مشتریان تحت شبکه
- خرده فرهنگ های دیجیتال موثر
- بازاریابی 0،4 در اقتصاد دیجیتال
- مسیرمشتری جدید
- معیارهای بهره وری بازاریابی
- الگوهای صنعت و فعالیت های برتر
- بازاریابی انسان مدار برای جذابیت برند
- بازاریابی محتوا برای کنجکاوی برند
- بازاریابی کانال همه کاره برای تعهد به برند
- بازاریابی مشارکتی برای وابستگی به برند
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا ، ایوان ستیاوان
- ناشر
- الماس دانش
- مترجم
- حمیدرضا سعیدنیا، آتنا راه حق، داود قربان زاده
- شابک
- 9786001891809
- تعداد صفحات
- 167
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید