کتاب پیگیری در بازاریابی چند سطحی
کتاب پیگیری در بازاریابی چند سطحی اثر تام شرایتر ترجمه فرشید قهرمانی توسط انتشارات زمینه منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
How to Follow Up With Your Network Marketing Prospects : Turn Not Now Into Right Now
درباره کتاب پیگیری در بازاریابی چند سطحی
دلیل هر تماس ما با مشتری احتمالی ,کمک کرد به او برای این است که احساس بهتری درباره ما داشته باشد و اطلاعات بیشتری درباره محصول و فرصت کاری ای که به او پیشنهاد میدهیم کسب کند. پیگیری درست به این معناست که باید گفت و گویی سازنده با مشتریان احتمالی خود داشته باشیم آنها در انتظلر تماس تلفنی ما هستند ما همیشه مشتری های احتمالی مان را درک میکنیم و هنگامی که زمان مناسب برای آنها فرا برسد در کنارشان خواهیم بود.
آیا این جالب به نظر نمیرسد؟
از تکنیک های معرفی شده در این کتاب برای رساندن مشتری های احتمالی تان از پاسخ " الان زمان مناسبی برای شروع این کار نیست " به " همین الان زمان مناسبی برای شروع این کار است " بهره ببرید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- تام شرایتر
- ناشر
- زمینه
- مترجم
- فرشید قهرمانی
- شابک
- 9786009666652
- تعداد صفحات
- 133
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 7
نظر دهید