کتاب رفتار مصرف کننده
کتاب رفتار مصرف کننده اثر ایزابل شمیجین، ماریا پیاچنتینی ترجمه مهرزاد کاری، حسین علی سلطانی از چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب
امروزه، در حالی به دهه سوم قرن بیست و یکم میلادی نزدیک می شویم که رقابت بر سر بازارهای مصرفی از یک مبارزه ساده به نبردی دشوار و نفس گیر تبدیل شده است. پیکاری بی امان که بدون دانش رفتار مصرف کننده معمولا به باخت شرکت ها منجر میشود. بازاریابان برای این که شانس موفقیت و بقای خود را تقویت کنند چاره ای ندارند جز اینکه رفتار مصرف کنندگان خود را بهتر از سایر رقبا آنالیز کرده و بشناسند. شناخت اسرار جذب، حفظ و وفادارسازی مشتری مسیری را پیش رو ما روشن می سازد تا بتوانیم با درک بهتر مصرف کننده و تعامل صحیح با مشتری در مبارزه های تبلیغاتی و بازاریابی پیروز میدان باشیم.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- ایزابل شمیجین، ماریا پیاچنتینی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- مهرزاد کاری، حسین علی سلطانی
- شابک
- 9789644689352
- تعداد صفحات
- 596
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
- ویرایش
- دوم
نظر دهید