کتاب برندسازی
کتاب برند سازی اثر بیل چیاراوال ، باربارا فیندلی شنک ترجمه آرش سلطانعلی از نشر آوند دانش منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب
dummies
یک کسب و کار خوب در ابتدا به یک برند سازی و نام خوب نیاز دارد. برند شناسنامه شغل و کار شماست و مسئله برند سازی همواره یک مبحث داغ در زمینه بازاریابی است. کتاب برند سازی از نشر آوند دانش به شما کمک می کند تصویر دلخواه خود از برند تان را ترسیم کنید. د راین کتاب می خوانید: چگونه و چه زمان برندسازی کنید، برند شکست خورده خود را چگونه بازسازی کنید، ده اشتباه در امر برند سازی، ارائه بهترین راهکار ها برای جذب مشتری، توصیه ها و پیشنهاداتی برای ایجاد برند های شخصی و تجاری و... ده ها مطلب مفید دیگر که کمک می کند کیفیت کسب و کار خود را بالا ببرید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- بیل چیاراوال ، باربارا فیندلی شنک
- ناشر
- آوند دانش
- مترجم
- آرش سلطانعلی
- شابک
- 9786222620080
- تعداد صفحات
- 409
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید