کتاب تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی کارآفرینی و نوآوری
کتاب تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی کارآفرینی و نوآوری اثر مونیر کهال، شهیرا العافی ترجمه امیرعلی رمدانی و سایر از چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب
در سال های اخیر تحلیل داده های مشتریان و شناسایی رفتار آن ها در تصمیمات بازاریابی نقش چشم گیری داشته است. تدوین استراتژی صحیح داده محور و اخذ تصمیم راهبردی بر مبنای داده یکی از مهم ترین اتفاقات هر کسب و کار است که می تواند سکوی پرتاب یک شرکت در عرصه کارآفرینی باشد. در این کتاب مختصری از ابزار هوشمند سازی کسب و کار مایکروسافت، به شکل کاربردی ارائه شده است که بوسیله آن داده های چندین صنعت مورد تحلیل قرار گرفته است.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- مونیر کهال، شهیرا العافی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- امیرعلی رمدانی، امیرمحمد رمدانی، امیررضا تجلی
- شابک
- 9789644689970
- تعداد صفحات
- 305
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید