کتاب استراتژی بازاریابی در عصر دیجیتال
کتاب استراتژی بازریابی در عصر دیجیتال اثر میلتون کاتلر، تایگرکائو، سم ونگ و کولن کیائو ترجمه معصومه حسین زاده شهری از چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
به کارگیری استراتژی های کاتلر در بازاریابی دیجیتال
در جهت پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن رفتار مصرف کنندگان تغییرکرده و به سرعت در حال ایجاد تغییرات در تمامی ابعاد عملکردی کسب و کار است. در این میان فعالیت های بازاریابی نیز متاثر از این موضوع بوده اند و به سازماندهی مجدد و خلاقانه ای نیاز پیدا کرده اند. پرسش این است که چگونه میتوان از فرصت های بدست آمده و مسئله دیجیتالی شدن در زمینه بازاریابی و کسب و کار استفاده کرد و سود به همراه داشت؟ در پاسخ به این پرسش در کتاب حاضر یک چارچوب اجرای بازاریابی برای استراتژی های دیجیتال ارائه میشود. این کتاب دارای سه بخش بوده که هر بخش آن دارای چندین فصل است.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- میلتون کاتلر، تایگرکائو، سم ونگ، کولن کیائو
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 9786225941038
- تعداد صفحات
- 436
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید