کتاب اول استراتژی چگونه کسب و کارها به موفقیت های بزرگ می رسند
کتاب اول استراتژی اثر براد چیس ترجمه علیرضا هاشمی نشر سمت منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
استراتژی ارزشی است که مشتری در محصول سازمان پیدا می کند. براد چیس در کتاب اول استراتژی با استفاده از درهم تنیدگی هوشمندانه فرمول (E=MC) اینشتین ، عناصر ضروروی را برای مدیران عامل و رهبران کسب و کار ارائه می کندکه به دنبال مرتبط ترین عوامل موفقیت هستند. کتاب اول استراتژی، مملو از داستان های جذاب برخی از موفق ترین حرکت های استراتژیک در تاریخ کسب و کار است که در هر صفحه آن مدیران یادآوری های عملی و الهام بخشی ار برای تمرکز بر مشتری خود جهت برنده شدن خواهد دید. مدیران صرف نظر از اندازهکسب و کار لازم است بدانند که موفقیت درکارهای بزرگ تصادفی اتفاق نی افتد و برای شروع و حفظ آن به اقدامات حساب شده نیاز دارند . شکست در برنامه ریزی همان برنامه ریزی برای شکست است و موفقیت به برنامه ریزی نیاز دارد که براد چیش در این کتاب رویکردی عملی را برای تدوین و توسعه استراتژی ازائه می دهد
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- براد چیس
- ناشر
- دفتر پژوهشهای فرهنگی
- مترجم
- علیرضا هاشمی
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید