کتاب ذوق زدگی چگونه مشتریانی وفادار با ایجاد و ساخت برندهای پرطرفدار داشته باشیم
کتاب ذوق زدگی چگونه مشتریانی وفادار با ایجاد و ساخت برندهای پرطرفدار داشته باشیم اثر بولیوار جی بوئنو ترجمه امین اسداللهی نشر کتاب مهربان منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
چگونه مشتریانی وفادار با ایجاد و ساخت برندهای پرطرفدار داشته باشیم؟
مشتریان ذوق زده تمایل بیش تری دارند تا در رابطه با تجربیات مثبت خود با همتایان و نزدیکانشان صحبت کنند. آن ها نسبت به تبلیغات رقبا چندان توجهی ندارند و هم چنین حساسیت بالایی نسبت به افزایش قیمت های برند مورد علاقه خود نشان نمی دهند. وقتی این جملات و عبارت را موشکافانه بررسی می کنیم در می یابیم بهتر است مشتریان ذوق زده بسازیم. آنها همچون صدف که مروارید را در دل خود نگه می دارند به شما وفادار خواهند ماند.
برای خرید کتاب با تخفیف به دسته بندی های سایت مهربان سر بزنید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- بولیوار جی بوئنو
- ناشر
- دانش ماندگار عصر
- مترجم
- امین اسداللهی
- شابک
- 9786008608431
- تعداد صفحات
- 76
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید