کتاب استراتژی بازاریابی جهانی تویوتا
کتاب استراتژی بازاریابی جهانی تویوتا اثر شوزو هیبینو، کایچیرو نوگوچی، گرهارد پلنرت ترجمه حسین نوروزی و مریم گلستانی از نشر فوژان منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بخشی از مقدمه کتاب:
یک داستان قدیمی از سه مرد نابینا بیان شده که یک روز با یک فیل روبرو میشوند. از آنجا که هیچ فیلی در کشور آن ها وجود ندارد؛ آنها نمی دانند فیل چیست.آن ها تجربه ای نداشتند که به آن ها امکان شناسایی فیل را بدهد. برای توصیف آن هر کدام از آن ها فیل را لمس کردند... این یک داستان مشهور در سنت های جینزم و بودایی است. تویوتا مانند یک فیل بزرگ به روش های مختلفی تفسیر شده است. و بسیاری از کتاب های مرتبط با تویوتا منتشر شده است. آن ها آموزش می دهند که تویوتا سیستم تولید تویوتا است.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- شوزو هیبینو، کایچیرو نوگوچی، گرهارد پلنرت
- ناشر
- فوژان
- مترجم
- حسین نوروزی، مریم گلستانی
- شابک
- 9786227121575
- تعداد صفحات
- 176
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید