افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی بازاریابی معاصر

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
پروفسور راجا گوپال

کتاب استراتژی بازاریابی معاصر از پروفسور راجا گوپال ترجمه داریوش طهماسبی و امید سلمان زاده از نشر فوژان منتشر شده است. 

ادامه مطلب
‎ریال2,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

برچسب‌ها:
نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب استراتژی بازاریابی معاصر

تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده 

Contemporary Marketing Strategy

قابل ذکر است که این کتاب در 9 فصل طراحی شده است و میتواند منبع مناسبی برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار قرار بگیرد.تلفیق استراتژی و بازاریابی میتواند کسب و کار ها را تضمین کند. اساسا استراتژی بازاریابی به شما می گوید که بازاریابی بخش کوچکی از استراتژی کسب و کار است. جایی که استراتژی کسب و کار با تولید، عملیات، خرید و غیره مرتبط است.استراتژی بازاریابی به آمیخته بازاریابی، محیط کسب وکار،توزیع و سایر موارد مربوط به بازاریابی مرتبط است. 

بریده ای از کتاب فصل 8 صفحه 237 "استراتژی توزیع"

استراتژی دامنه توزیع برای استقرار توزیع اثربخش کالا ها و خدمات در بین مشتریان هدف سودمند است. شرکت ممکن است تصمبم بگیرد که استراتژی توزیع انحصاری را اجرا کند که در آن به یک خرده فروش تنها حق خدمات دهی به یک منطقه مشخص داده شود. یا اینکه رویکرد توزیع فشرده اجرا گردد و محصول برای همه در فروشگاه های خرده فروشی در دسترس باشد. 

فهرست کتاب به شرح زیر است:

  1. رفتار مصرف کننده ؛ عوامل داخلی
  2. رفتار مصرف کننده؛عوامل خارجی
  3. شناسایی محیط بازار
  4. قابلیت و جهت گیری استراتژیک
  5. آمیخته بازاریابی پیشرفته
  6. استراتژی محصول و برند 
  7. استراتژی قیمت گذاری
  8. استراتژی توزیع و ترفیع 
  9. تحقیقات بازاریابی 

برای خرید این کتاب از طریق سایت فروشگاه کتاب مهربان اقدام کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
فوژان-طهماسبی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
پروفسور راجا گوپال
مترجم
اریوش طهماسبی،امید سلیمان زاده
شابک
9786227121711
تعداد صفحات
291
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
پروفسور راجا گوپال
مترجم
اریوش طهماسبی،امید سلیمان زاده
شابک
9786227121711
تعداد صفحات
291
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود