کتاب بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای تازه
کتاب بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارهای تازه اثر دبلیو اِس آی ترجمه شایان رضاپور نیکرو توسط انتشارات افرند منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
گمان میکنم هر شخص یا کسب و کاری در دنیای امروز باید در فضای آنلاین دنبال هویت باشد. با داشتن استراتژی درست , این هویت میتواند کمک کند تا چهره ی درستی از کسب و کار شما در فضای مجازی ارائه شود و در زمان کوتاه تری به هدف های خود ( مثل فروش , برندینگ و ...) دست یابید.
سابقه ی کاری من در ده سال گذشته در حوزه های اجرا و مدیریت دیجیتال مارکتینگ در گروه مالی آگاه و مشاوره ی دیجیتال مارکتینگ به چند سازمان دیگر بوده است. با انتخاب و ترجمه ی این کتاب , کوشیده ام شما را به صورت کاربردی و عملی با فضای دیجیتال مارکتینگ و ابزارهایش آشنا کنم تا بتوانید با انتخاب استراتژی درست , سفر موفقی در مسیر بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارتان داشته باشید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- دبلیو اِس آی
- ناشر
- افرند
- مترجم
- شایان رضاپور نیکرو
- شابک
- 9786229786024
- تعداد صفحات
- 307
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید