کتاب خلقینو در بازاریابی
کتاب خلقینو در بازاریابی اثر سمانه سالاری نشر نسل نواندیش منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی در دنیای امروز که هر لحظه مدرن تر و پیچیدهدتر میشود، یکی از ساده ترین ارکان بازار و اقتصاد است و این شاهراه ارتباطی بین مصرفکننده و تولیدکننده در دنیایی پر از رمزوراز، یک مسیر مستقیم و ساده است.
شاید جملات قبلی کمی تأملبرانگیزتر باشند. وقتی به حقیقت درون شان بیندیشیم، دنیا پیچیده است. یکی از مهم ترین مهارت های مرسوم در این دنیای پیچیده را میتوان به آسانی آموخت.
بازاریابی علمی است که اگرچه قدمت اشکال ابتدایی آن به آغاز تمدن ها باز می گردد ولی در عصر حاضر وجه ای تخصصی پیدا کرده است. تخصصی که ظرفیت کسب سود و ثروت بسیار، برای همراهان خود را دارد.
طبیعتا برای این که بازاریابی را بررسی کنیم، نیازمندیم تا ابتدا تمام جوانب و فاکتورهای مربوط به بازاریابی را تعریف کنیم. بازاریابی درون یک بازار اتفاق میافتد که خود بازار از ارائهکننده، ارائه و متقاضی تشکیل شده است. این یعنی علاوهبر بازار، ما باید بدانیم که هرکدام از عناصر بازار چه تعریفی دارند و نقش آنها چیست و...
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- سمانه سالاری
- شابک
- 9786222201722
- تعداد صفحات
- 72
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید