افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

پازل بازاریابی

مرجع:
دسته بندی: کتاب های آینده
مولف
امین اسدالهی , میلاد میلادی
ناشر
کتاب مهربان

کتاب پازل بازاریابی اثر امین اسدالهی , میلاد میلادی توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال3,800,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

برچسب‌ها:
نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب پازل بازاریابی

210 قطعه بازاریابی پر کاربرد در بازار ایران و جهان

نام کتاب به این دلیل نهادینه شده که همیشه انواع مدل های بازاریابی را میشناختیم ولی هیچگاه انها را یکجا کنار هم بر اساس موضوع و کاربرد ندیده بودیم. این مدل ها و سبک های بازاریابی به تنهایی هماند یک قطعه از یک پازل میباشند که در کنار یکدیگر با 210 عنوان جذاب و کاربردی نگاهی جامع و کامل به مباحث بازاریابی و اجرای آن را میدهند.

بنابراین بهتر است بر اساس موضوع و نیاز مشتری پازل بازاریابی کسب و کار خود را بسازید. در آن صورت هم کسب و کار شما رونق خواهد گرفت و هم تصویر شفافی از برند و محصولات شما در ذهن مخاطبان نقش خواهد بست. ویژگی اصلی این کتاب خلاصه و موجز بودن هر سبک و مدل از بازاریابی است.

بگونه ای که در زمان کوتاهی جوهره و عصاره مفهوم برای مخاطب بیان گردد. و دوم گردهم آمدن تمام انواع بازاریابی های جهان برای اولین بار در کنار هم و بر اساس موضوع و کاربرد برای هرکدام در طبقات و فصول مجزا می باشد.

کتاب مرتبط: پرایس اکشن

بریده ای از کتاب در فصل اول

بازاریابی مخفی

 بازاریابی مخفی به معنای تبلیغات به اشخاص است بدون اینکه آنها متوجه شوند که به آنها تبلیغ میشود. این استراتژی کم هزینه میتواند در کسب و کارها بسیار ارزشمند باشد. اما مشکل این نوع بازاریابی , مسائل اخلاقی است. چه زمانی به افراد تبلیغ کنیم مناسب است و چه زمانی نیست؟

هدف اصلی بازاریابی مخفی ایجاد فروش فوری نیست, بلکه ایجاد علاقه و هیجان از سوی مشتریان در مورد یک محصول است تا در آینده برای تبلیغات مستقیم آمادگی بیشتری داشته باشند. بسیاری از شرکتها این شیوه را انتخاب میکنند چرا که نسبت به شیوه های سنتی تبلیغات بسیار کم هزینه تر است.

جای گذاری محصولات نوعی بازاریابی مخفی است. وقتی که تلویزیون تماشا میکنید و میبینید که محصولی با نام مشخص به طور ظریفی در پشت صحنه قرار گرفته , نوعی تبلیغات مخفیانه به شما نمایش داده شده است.

فهرست کتاب پازل بازاریابی

فصل اول : بازاریابی تبلیغات

فصل دوم : بازاریابی مستقیم

فصل سوم : بازاریابی های آنلاین و دیجیتال

فصل چهارم : بازاریابی های آفلاین

فصل پنجم : بازاریابی سنتی

فصل ششم : بازاریابی های مدرن

فصل هفتم : بازاریابی خلاق

فصل هشتم : بازاریابی های برند

فصل نهم : بازاریابی های سازمانی و صنعتی

فصل دهم : بازاریابی های بین المللی

فصل یازدهم : بازاریابی های بخشی (تمرکز روی مشتری)

فصل دوازدهم : بازاریابی های نگرشی

فصل سیزدهم : بازاریابی های محتوایی

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید. همچنین میتوانید لذت خرید کتاب با تخفیف هم در سایت مهربان تجربه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسدالهی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
امین اسدالهی , میلاد میلادی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
9786008608530
تعداد صفحات
244
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
امین اسدالهی , میلاد میلادی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
9786008608530
تعداد صفحات
244
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود