افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب برندسازی مبتنی بر ضمیر ناخودآگاه

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
داگلاس فن پریت
ناشر
کتاب مهربان

کتاب برندسازی مبتنی بر ضمیر ناخودآگاه اثر داگلاس فن پریت ترجمه امین اسداللهی، مینا لشگری نشر کتاب مهربان منتشر شده است

نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

taaghche.ir

ادامه مطلب
پیشنهاد ویژه مدت محدود:
‎ریال900,000 ‎ریال1,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

کتاب برند سازی ناخودآگاه در مورد بخش انسانی تجارت است بسیاری از افراد به بازاریابی به چشم تلاشی در جهت جدا نمودن افراد از پولهایشان نگاه می کنند،نه به چشم راهی برای ارتباط با آنان و ارضای نیازهایشان. صد البته که برای این نوع تفکر دلایل قانع کننده ای هم دارند.

متاسفانه تولید کننده ها برای مدت هاست که بازار خود را بر پایه های فرهنگی و اقتصادی بنا کرده اند بدون اینکه کوچکترین توجهی به تحولات زیستی و ذهنی داشته باشند. آنها تا جایی که توانسته اند از مضامین جامعه شناسی بهره برده اند در حالیکه عملا علوم طبیعی را نادیده گرفته اند. این مورد همانند وضعیت یک دریا فرصت اما دریغ از یک فرد فرصت شناس است. این تغییر تازه ازیک فرهنگ به دیدگاه بیولوژیکی رفتاری یکی از هیجان آنگیز ترین و امیدوار کننده ترین فرصتهای تاریخ جامعه بشریت است. در واقع چنانچه در این کتاب نشان داده خواهد شد بخش عمده ای از خارجی ترین، فراگیر ترین و اقتصادی ترین و ظاهری ترین قسمت فرهنگ ما همانند رسانه ها، چیزهایی که تلویزیون نشان می دهد و ما می بینیم، فیلم هایی که عاشقانه دوست داریم، تبلیغاتی که ما را به حرکت وا می دارند، خدماتی که هر روز دریافت می کنیم، همه آنها به طور وضوح دارای مشخصه های نوربیولوژیکال قابل توضیح اند.

مطالعه ی این کتاب را به همه افرادی که علاقمند و مشتاق به آشنایی با برند هستند، پیشنهاد می کنم. فارغ از اینکه در کدام کسب و کار مشغول به فعالیت هستند یا تمایل دارند وارد کسب و کار جدیدی شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسداللهی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
داگلاس فن پریت
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی، مینا لشگری
شابک
978-600-407-089-8
تعداد صفحات
264
سال چاپ
1396
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
داگلاس فن پریت
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
امین اسداللهی، مینا لشگری
شابک
978-600-407-089-8
تعداد صفحات
264
سال چاپ
1396
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود