افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب راهنمای سریع تجارت الکترونیک

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
هادی دفتری رنجبر
ناشر
ناقوس
‎ریال45,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

در اين كتاب مي آموزيد: تجارت الكترونيك عبارت از انجام هرگونه امور تجاري و بازرگاني شامل معرفي , خريد و فروش خرد يا عمده كالاهاي فيزيكي و غير فيزيكي , ارائه خدمات مختلف به مشتريان و ديگر امور تجاري از طريق شبكه جهاني اينترنت است.تجارت الكترونيك فرصت بي نظيري براي شركت ها در بازارهاي محلي بين المللي فراهم آورده بنابراين داشتن يك استراتژي بين المللي براي تجارت الكترونيك از اهميت به سزايي برخوردار است. شركت هاي كوچك در سايه تجارت الكترونيك قادر خواهند بود در كنار شركت هاي بزرگ به فعاليت بپردازند.اين فعاليت از طريق مبادله الكترونيكي اطلاعات , تبادل اطلاعات تجاري در يك الگوي استاندارد توسط رايانه و بدون دخالت مستقيم عامل انساني صورت مي پذيرد. اجراي موفقيت آميز تجارت الكترونيك نيازمند برنامه ريزي دقيق است از اين رو استقرار چهارچوب زماني مناسب , استفاده بهينه از منابع موجود , شناخت نيازها و احترام به انتظارات مشتريان , كيفيت سايت (پايگاه اينترنتي), تامين منافع دو جانبه و استفاده از دانش و فن آوري روز از اهميت خاصي برخوردار است. شايان ذكر است نگاه صرفا" خريد و فروش گونه به تجارت الكترونيك باعث مي شود بسياري از تجار و صاحبان صنايع از تجارت الكترونيك بي بهره باقي بمانند. يكي از مهمترين دستاوردهاي تجارت الكترونيك معرفي درست و دقيق كالا و خدمات شركت ها و صاحبان صنايع در شبكه جهاني اينترنت است.اين امر علاوه بر كاهش هزينه هاي مربوط به تبليغات و اطلاع رساني به طرز سنتي باعث مي شود اطلاعات در هر هنگام از شبانه روز و در هرجايي از كره خاكي قابل دسترس باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تجارت الكترونيك - دفتری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
هادی دفتری رنجبر
ناشر
ناقوس
شابک
978-964-377-467-7
تعداد صفحات
168
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1389
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
هادی دفتری رنجبر
ناشر
ناقوس
شابک
978-964-377-467-7
تعداد صفحات
168
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1389
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود