کتاب هوش تجاری موفق رازهایی برای کاربردی کردن هوش تجاری
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
آنچه دراين كتاب مي آموزيد: كتاب حاضرتوسط انتشارات McGraw-Hillبراي اولين بار درسال 2008انتشاريافته وبه عنوان يكي از كاربردي ترين مراجعي است كه تاكنون نگاشته شده ودرحوزه هوش تجاري ارائه گرديده است. ازمزيت هاي بارز اين كتاب ارتقاي دانش مخاطبين از رويكردهاي مديريتي وبراساس مفاهيم فني وكسب وكار بوده است. نويسنده كتاب خانم سيندي هوسن ، سال ها به عنوان كارشناس حوزه هوش تجاري در سازمان هاي مختلف فعاليت وازنزديك باچالش هاي پياده سازي اين پروژه ها دست وپنجه نرم كرده است. نگارش ساده وعاميانه كتاب باعث شده است كه مخاطبن مختلف صرف نظر از داشتن مهارت هاي فني با مفاهيم هوش تجاري وچالش هاي پيش و رو در اين پروژه ها آشنايي پيدا كنند. گروهايي نظير: 1- مديران ارشد؛ روساي سازمان ها وبنگاههاي اقتصادي ؛ مديران مياني 2- مديران فناوري اطلاعات 3- مشاوران سازمان ومديريت 4- مشاوران فناوري اطلاعات 5- كارشناسان ارشد حوزه فناوري اطلاعات ، برنامه ريزي واستراتژي 6- برنامه نويسان وطراحان راه حل هاي سازماني مبتني برفناوري اطلاعات
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سیندی هوسن
- ناشر
- ناقوس
- مترجم
- آمنه علاقبندراد
- شابک
- 978-964-377-611-4
- تعداد صفحات
- 328
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1392
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید