افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب برندسازی در هفت گام راهنمای کاربردی خلق و مدیریت برند

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
فرزاد مقدم
ناشر
سیته

کتاب برندسازی در هفت گام راهنمای کاربردی خلق و مدیریت برند اثر فرزاد مقدم نشر سیته منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال2,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات
در کتاب برندسازی در هفت گام این سرفصل‌ها را از نظر خواهید گذراند:
- پیش از گام نخست: کمی فلسفه، کمی تاریخ، کمی مدل‌های برندسازی
- گام نخست: پژوهش، جایگاه‌سازی و طراحی برند
- گام دوم: توسعه‌ی محصول و قیمت‌گذاری
- گام سوم: ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی (تبلیغات و روابط عمومی) در ساخت برند
- گام چهارم: برنامه‌های ترویج فروش در ساخت برند
- گام پنجم: برنامه‌های توزیع در ساخت برند
- گام ششم: روندهای جدید و برنامه‌هایی برای ایجاد وفاداری
- گام هفتم:‌ برنامه‌هایی برای سودآوری مالی و آینده‌پژوهی
- پس از گام آخر: آسیب‌شناسی رشد برند
 
قسمت‌هایی از این کتاب از مجموعه‌ی سخنرانی‌ها و درس‌های برندسازی نویسنده است که از روی فایل صوتی پیاده شده و به همین خاطر لحنی محاوره‌ای دارد. قسمت‌هایی از تعاریف و مدل‌های موجود در کتاب، از مقاله‌ها و کتاب‌های مرجع نویسندگانی مانند کوین لین کلر، لسلی دِ چرناتونی، آلینا ویلر، ژان نوئل کاپفرر، سث گودین و برخی دیگر گرفته شده که در پایان کتاب و در بخش منابع اسامی کتاب‌هایشان آمده است. قسمت‌هایی نیز تجربیات شخصی نویسنده است که در حین همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی و برندسازی در ایران و ترکیه به دست آورده است.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته- مقدم

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
فرزاد مقدم
ناشر
سیته
شابک
9786005253818
تعداد صفحات
244
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
فرزاد مقدم
ناشر
سیته
شابک
9786005253818
تعداد صفحات
244
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود