افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدیریت و بازاریابی خدمات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
پروفسور کریستین گرونروس
ناشر
کتاب مهربان
‎ریال6,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

موضوع بحث این کتاب، رویکرد خدمات در کسب‌وکار است؛ یعنی چگونه می‌توانیم فارغ از این‌که هدف اصلی ارائه خدمت است یا معرفی یک محصول فیزیکی، منطق خدمات را مدیریت کنیم.

نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

taaghche.ir

 امروزه، چه در حوزه صنایع و چه بازار، شرکت‌ها با ارائه یک خدمت یا فقط تولید یک محصول فیزیکی نمی‌توانند موفقیت قابل‌توجهی در کسب‌وکار به دست آورند. حتی افزودن خدمات جانبی به خدمات اصلی نیز راهگشا نیست. این رابطه، نه تنها بین بازارهای کسب‌وکار مصرف‌کننده بلکه بین بازارهای صنعتی هم برقرار است. در عوض، مدیران باید بتوانند تشخیص دهند که مصرف‌کننده‌ها تقریباً در هیچ شرایطی از خود محصول یا خدمات اصلی ارائه شده استفاده نمی‌کنند، بلکه از فوایدی که این محصولات و خدمات به همراه دارند، بهره­ مند می‌شوند. این خدمات را می‌توان حمایت ارزش‌آفرین در فعالیت‌ها و فرآیندهای روزانه نامید؛ بنابراین، کالای فیزیکی، خدمات و فعالیت‌های اضافی مورد نیاز در ارائه چنین حمایتی باید در مجموعه خدمت یا خدمات ارائه شده به مشتریان نهفته باشد. با توجه به شرایط موجود و برای باقی ماندن در رقابت بازار، این خدمات نه تنها باید به شیوۀ ارزش‌آفرین، حامی فعالیت‌های مشتریان باشد، بلکه باید از خدماتی که دیگر رقبا ارائه می­دهند، نیز برتر باشد. رقابت بین شرکت‌ها در ارائه مجموعۀ این خدمات است و نه صرفاً یک خدمت و یا یک محصول خاص. همیشه این‌گونه خدمات را شرکت‌های خاصی ارائه می‌کرده­اند، ولی اکنون تقریباً همه شرکت‌ها- به‌جز معدودی شرکت‌های خاص- خود را موظف به ارائه چنین خدماتی می‌دانند....
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان- حیدرزاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پروفسور کریستین گرونروس
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
کامبیز حیدرزاده، مترجم: مجید میرویسی
شابک
‭978-600-7317-95-2‬
تعداد صفحات
760
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پروفسور کریستین گرونروس
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
کامبیز حیدرزاده، مترجم: مجید میرویسی
شابک
‭978-600-7317-95-2‬
تعداد صفحات
760
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود