افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب رفتار مصرف کننده

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
جان سی موون، میشل مینور
ناشر
کتاب مهربان

کتاب رفتار مصرف کننده اثر جان سی موون، میشل مینور ترجمه کامبیز حیدرزاده نشر مهربان منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال4,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

هر چند ماهیت موضوعی حوزه «رفتار مصرف کننده»، کمتر تردیدی باقی می گذارد که موضوع در حوزه بین رشته ای است اما بررسی مثال هایی که به آنها اشاره شده است، همگی متکی به مجموعه ای از داده های کیفی و یا داده های کمی اما به صورت روند است که آشنایی مخاطبان و خوانندگان با مفاهیم اولیه روان شناسی و شناخت کلی در مورد اصول جامعه شناسی، اقتصاد و بازاریابی را ناگزیر، به صورت پیش نیاز درک بهتر این کتاب ساخته است.

امروزه حوزه رفتار مصرف کننده در علم بازاریابی، از افتراق مفهومی و کاربردی دو حوزه کاملاً جداگانه«مشتری»(Customer) و «مصرف کننده»(Consumer) نیز فراتر رفته است. امروزه حتی دانستن این که مثلاً شرکت کوکاکولا از مصرف سه قطعه یخ به همراه نوشابه توسط مصرف کنندگانش آگاه است، یا اینکه مردم کره خاکی بطور متوسط هر سال69 مرتبه آگهی تبلیغاتی مربوط به کوکاکولا را شاهدند یا اینکه مثلاً سویسی ها براساس یک معیار سرانه در بین کشورهای اروپایی مصرف کننده بیشترین شکلات هستند، یونانی ها بیشترین پنیر را مصرف می کنند، ایرلندی ها چای بیشتری می نوشند و اتریشی ها سیگار بیشتری مصرف می کنند، چندان هیجان انگیز نیست، هرچند برای هر مدیر بازاریابی بسیار ارزشمند است. هدف بازاریابی تامین و برآورده ساختن نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر است. حوزه رفتار مصرف کننده به بررسی نحوه انتخاب، خرید، استفاده و مصرف کالاها، خدمات، ایده ها و تجربیات از سوی افراد، گروه ها و سازمان ها برای تامین نیازها و امیال آنان می پردازد. درک رفتار مصرف کننده و شناخت مشتریان کار چندان ساده نیست. مشتریان ممکن است نیازها و خواسته های خود را به گونه ای بیان نمایند، اما طور دیگری عمل کنند. آنها ممکن است از انگیزش های عمیق تر درونی خود خبر نداشته باشند یا نسبت به عوامل موثری که در آخرین لحظه عقیده شان را عوض می کند، عکس العمل نشان دهند. با این وجود، بازاریابان باید خواسته های مشتریان خود، دریافت های ذهنی آنها و خرید و رفتار خرید آنها را بررسی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مهربان-حیدرزاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
جان سی موون، میشل مینور
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
کامبیز حیدرزاده
شابک
978-600-7317-53-2
تعداد صفحات
554
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
9
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
جان سی موون، میشل مینور
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
کامبیز حیدرزاده
شابک
978-600-7317-53-2
تعداد صفحات
554
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
9
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود