کتاب مشتریان گرسنه
کتاب مشتریان گرسنه اثر استیفن وانکر ، جسیکا واتمن ، دیوید فاربر توسط انتشارات برآیند منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
نظریه Jobs to Be Done کمک میکند بتوانید به زاویه دید متفاوتی در کسب و کارتان دست یابید. توانایی توسعه نوآورانه کسب و کار ، با تمرکز بر خصوصیات جامعه شناختی مشتری با ویژگی های محصول به دست نمی آید بلکه مهم کاری است که مشتری برای پیشرفت خود انجام میدهد.دیگر درست نیست که بازارها را با توجه به ویژگی های محصولات تعریف کنیم. نیازها نیز نمی توانند به خوبی این دسته بندی را انجام دهند بلکه کار مشتریان انگیزه ها و شاخص های موفقیت آن ها می توانند فضای رقابت و مشتریان را برای شما مشخص کنند. با نظریه کارهایی که باید انجام شوند طراحی محصول توسعه کسب و کار و بازاریابی متحول می شود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- استیفن وانکر ، جسیکا واتمن ، دیوید فاربر
- ناشر
- برآیند
- مترجم
- امامی ، جوادی
- شابک
- 0-46-6466-600-978
- تعداد صفحات
- 180
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید