کتاب روابط عمومی و سازمان های چابک
دیدگاه مولفان در مورد کتاب روابط عمومی و سازمانهای چابک : مطالب ارائه شده در این کتاب تلفیقی از مباحث علمی موجود در این عرصه و آن چیزی است که ما طی سالهای حضور در روابط عمومی به کار گرفته و نتایج مثبت و موثر آن را مشاهده کرده ایم. به همین دلیل به نوعی ان را روابط عمومی کاربردی و یا کاربرد رواط عمومی در مباحث مطرح شده می دانیم.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اعمال نفوذ و لابیگری در روابط عمومی، کارمند خوب یا کارشناس خوب، تحولات شتابان در عرصه روابط عمومی، افکار عمومی و ارتباط با رسانهها، روابط عمومی بزرگراه ارتباطی یا جاده یک طرفه، هوش هیجانی و روابط عمومی، همرنگی با جماعت یا نفوذ اجتماعی در روابط عمومی، روابط عمومی، استرس دایمی و برخی راهکارهای مقابله با آن، افسردگی سازمانی، شایعه و راهکارهای مقابله با آن در سازمان، چشمانداز شورای اطلاعرسانی پتروشیمی و روابط عمومی و لزوم حرکت بهسوی سازمانی چابک عناوین 12 فصل این کتاب است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رفعت فرزادفر ، عبدالرسول دشتی
- ناشر
- براتی
- شابک
- 978-600-6062-06-8
- تعداد صفحات
- 120
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید