افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدل عملکرد سازمانی در سازمان دیجیتال

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
زهره نمکی , محمدرضا داودی , سعید آقاسی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب مدل عملکرد سازمانی در سازمان دیجیتال اثر زهره نمکی , محمدرضا داودی , سعید آقاسی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,280,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب مدل عملکرد سازمانی در سازمان دیجیتال

مورد مطالعاتی : وزارت صنعت , معدن و تجارت

فرآیند تحول دیجیتال , یکی از راهکارهای نوین در حوزه مدیریت منابع انسانی است که با شیوع ویروس کرونا در میان سازمان ها و کسب و کارای حوزه دیجیتال و فناوری اهمیت دو چندان پیدا کرده است. بی شک فشارهای ناشی از همه گیری ویروس کرونا تلاش سازمان ها را برای ایجاد تحول دیجیتال سرعت بخشیده و زندگی انسان ها را در قرن 21 دستخوش تحولات جدی نموده است. مردم و سازمان ها در سراسر جهان به دلیل رعایت فاصله اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع این بیماری مجبور شده اند خود را با روش های جدید کار و زندگی وفق دهند. تحول دیجیتال تغییری شگرف در عملکرد سازمان ها با محوریت فناوری های تحول آفرین به همراه داشته است.لذا طراحی الگویی برای بهبود این تحولات امری حیاتی است.

بریده ای از کتاب در فصل سوم

چالش های ساختاری سازمانی پیشین وزارتخانه عبارتند از :

⚫ عدم یکپارچگی فعالیت های تولیدی و تجاری و در نتیجه محقق نشدن کامل اهداف ادغام

⚫ عدم امکان اتصال موضوعات مهم و راهبردی به فعالیت های جاری سازمان (به عنوان مثال اقدامات و راهبردهای معاونت برنامه ریزی و یا معاونت آموزش , پژوهش و فناوری , قابلیت ارتباط و اتصال به اقدامات جاری و اجرایی معاونت صنایع و یا معادن و صنایع مدنی را نداشت و این حوزه ها مجبور هستند به صورت مستقل و جدا از یکدیگر موضوعات کاری را دنبال کنند)

⚫ موازی کاری و تداخل در ماموریت ها و کاهش اثربخشی و فعالیت ها

⚫ تمرکز غیرحضوری بر موضوعات اجرایی و در نتیجه عدم تمرکز بر مسائل راهبردی 

⚫ تعدد و پراکندگی نامطلوب در نقاط ارتباطی با کسب و کارها و سردرگمی ذی نفعان برای دریافت خدمات مورد نیاز

⚫ ضعف شکل گیری ارتباط موثر بین ستاد و سازمان های وابسته و تابعه

⚫ ضعف تمرکز بر موضوعات محوری و مغفول ماندن برخی از ماموریت ها

فهرست کتاب مدل عملکرد سازمانی در سازمان دیجیتال

فصل اول : تغییرات دیجیتال

فصل دوم : قابلیت های سازمانی

فصل سوم : روش شناسی

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم : ارائه مدل 

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-نمکی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
زهره نمکی , محمدرضا داودی , سعید آقاسی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941397
تعداد صفحات
270
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
زهره نمکی , محمدرضا داودی , سعید آقاسی
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941397
تعداد صفحات
270
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود