افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محبوبه شاطری
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان اثر محبوبه شاطری توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال980,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان

با ارزش ترین و مهمترین سرمایه هر سازمان , منابع انسانی آن است و در جهان متلاطم , امروز سازمان های پیشرو به اهمیت منابع انسانی و توجه آنها بیش از هر دوره دیگری پی برده اند و متوجه شدند که قرار گرفتن در بالاترین نقطه اقتصاد جهانی مستلزم حفظ و توسعه منابع انسانی و در ادامه آن تعامل پرسنل با مشتریان میباشد. در هر سیستم بازاریابی , مشتری یکی از مهمترین حلقه مسیر تجاری سازی است. مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند منبع بسیار ارزشمندی برای فرصت ها و تهدیدات صنعت مربوطه میباشند به همین دلیل امورزه بانک ها به این حقیقت پی برده اند که دیگر نمیتوان مانند گذشته مشتریان را به مصرف خدمات متمایل ساخت. در سیر تکامل تدریجی توجه به علایق بالقوه و بالفعل مشتریان از ضرورت و اهمیت بسیاری برخوردار است. در این راستا مولف به دنبال ارائه راهکارهایی جهت تعامل با مشتریان در صنعت بانکداری نموده است.

بریده ای از کتاب در فصل دوم

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

شناخت اهداف مدیریت ارتباط با مشتری میتواند سازمان ها را در حرکت به سمت مدیریت ارتباط با مشتری و شناسایی عوامل موثر بر توفیق آن یاری رساند. همانطور که ذکر شد افراد با توجه به دیدگاههایمتفاوتی که از مدیریت ارتباط با مشتری دارند به تعاریف متفاوتی از آن پرداخته اند. این موضوع در بر شمردن اهداف مدیریت ارتباط با مشتری نیز ملاحظه میشود و اهداف متفاوتی با توجه به دیدگاه های متفاوت وجود داد. به دست آوردن یک مزیت رقابتی در مدیریت مشتری و در نهایت افزایش مدیریت ارتباط با مشتری به طور کلی هدف از سطح سودآوری است.

فهرست کتاب الگوهای آموزش در بانکداری تعامل با مشتریان بانک سامان

فصل اول : چرایی تعامل با مشتری , ضرورت و تعاریف

فصل دوم : تعامل با مشتری در بانکداری

فصل سوم : الگوهای نظری مدیریت ارتباط با مشتری

فصل چهارم : الگوهای آموزش تعامل با مشتری در بانکداری

فصل پنجم : ارائه الگوی آموزش تعامل با مشتری در بانک سامان

فصل ششم : الگوی آموزش تعامل با مشتری در بانک سامان

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-شاطری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
محبوبه شاطری
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941380
تعداد صفحات
188
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
محبوبه شاطری
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941380
تعداد صفحات
188
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود