افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب رفتار مصرف کننده

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
لئون جی شیفمن و جو وینزلبیت
ناشر
قلم سینا

کتاب رفتار مصرف کننده اثر لئون جی شیفمن و جو وینزلبیت ترجمه علی پارسائیان توسط انتشارات قلم سینا منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب رفتار مصرف کننده 

درک رفتار مصرف کننده بسیار سخت است زیرا اغلب بر اساس عقل سلیم قرار ندارد. برای مثال , یک پژوهشگر به این نتیجه رسید ؛ اگر فهرست غذا (در تالار پذیرایی) بر اساس میزان سلامت هر نوع غذا تنظیم شده باشد , مصرف کنندگان غذایی را که نظر "سلامت" در پایین ترین رده قرار گرفته است سفارش میدهند. بیشتر مشتریان سیب زمینی سرخ کرده را سفارش میدهند در حالیکه یک بشقاب سالاد بسیار سالمتر است. از همین دیدگاه , کسانی که قرص های ویتامین را میخرند و به صورت دائم مصرف میکنند آن را که از نظر سلامت در پایین ترین رده قرار دارد انتخاب میکنند. در کتاب در این باره توضیح میدهیم که مصرف کنندگان با تکیه بر عواملی غیر از واقعیت و منطق اقدام به خرید اقلام مورد نیاز میکنند و نیز اینکه اگر فروشندگان (بازاریاب ها) درباره رفتار مصرف کننده تحقیق کنند چگونه میتوانند نظر آنان را جلب نمایند.

بریده ای از کتاب در فصل 5

به دو بخش تقسیم کردن فعالیت های مغز

از دیرباز پژوهشگران و صاحب نظران در حوزه بازاریابی بر این باور بودند که مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری کالا ( گران بها یا ارزان ) باید اطلاعات دریافتی را به شیوه ای بسیار پیچیده یا درهم تافت بررسی (پردازش) کنند. پس از چندی , نظریه پردازان (در این حوزه) به این واقعیت پی بردند ؛ مصرف کنندگان هنگام خرید بسیاری از محصولات ( به ویژه خریدهای روزانه و تکراری ) اقدام به پردازش و ارزیابی اطلاعات دریافتی نمیکنند. از نظر شخص مصرف کننده این خرید ها "مهم"  {عامل تعیین کننده} نیستند و عملی متفاوت از اقدامی هستند که از نظر "شخص" میتوانند اهمیت داشته باشند. آگاه شدن از این واقعیت باعث شد موضوع تحقیق درباره "درگیر شدن مصرف کننده در فرآیند عرضه و خرید کالا" مطرح شود.

فهرست کتاب رفتار مصرف کننده 

بخش 1 : مصرف کننده , بازاریاب ها و فناوری

فصل 1) رفتار مصرف کننده و فناوری

فصل 2) بخش بندی بازار و فروش بهنگام در اینترنت

بخش 2 

فصل 3) شخصیت مصرف کننده و عوامل ایجاد کننده انگیزه در او

فصل 4) نگرش {زاویه دید} مصرف کننده و تعیین جایگاه محصول در ذهن او

فصل 5) فرآیند یادگیری مصرف کننده

فصل6) تغییر یافتن آن

بخش 3 : سیستم ارتباطات و رفتار مصرف کننده

فصل 7) تشویق و ترغیب مصرف کننده

فصل 8) از تهیه و انتشار پیام های بازرگانی به صورت نوشتاری تا استفاده از رسانه های اجتماعی و تلفن همراه

فصل 9) گروه مرجع{الگو از نظر رفتار} , خط دهنده {صاحب نظر} و اظهار نظر مردم {درباره کالا}

بخش 4 : شرایط حاکم بر جامعه

فصل 10)خانواده و جایگاه آن در جامعه

فصل 11) ارزش های فرهنگی و رفتار مصرف کننده

فصل 12) خرده فرهنگ ها و رفتار مصرف کننده

فصل 13) بررسی رفتارهای مشابه و متفاوت مصرف کنندگان در کشورهای مختلف چشم اندازای جهانی

بخش 5 : تصمیم گیری مصرف کننده , رعایت اصول اخلاقی در بازاریابی و تحقیق درباره مصرف کننده

فصل 14) تصمیم گیری مصرف کننده و شیوه پذیرفته شدن کالای جدید به وسیله افراد

فصل 15) اجرای پروژه های تحقیقی درباره مصرف کننده

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
قلم سینا-پارسائیان

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
لئون جی شیفمن و جو وینزلبیت
ناشر
قلم سینا
مترجم
علی پارسائیان
شابک
9786229777466
تعداد صفحات
528
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
لئون جی شیفمن و جو وینزلبیت
ناشر
قلم سینا
مترجم
علی پارسائیان
شابک
9786229777466
تعداد صفحات
528
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود