افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی بین الملل

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
مایکل آر چینکوتا و ایلکا آ رونکاینن
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب بازاریابی بین الملل اثر مایکل آر چینکوتا و ایلکا آ رونکاینن ترجمه مریم درویشی , فواد عامری توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال4,900,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

International marketing 10th ed c2013

درباره کتاب بازاریابی بین الملل

بازرگانی را دیدم که صد و پنجاه شتر زیر بار داشت و چهل بنده خدمتکار. شبی در جزیره کیش مرا به حجره خویش برد و همه شب نیارمید از سخنان پریشان گفتن که فلان انبارم به ترکستان است و فلان بضاعت به هندوستان و این قبال فلا زمین است و فلان چیز را فلا کس ضمین. گاه گفتی که خاطر اسکندریه دارم که هوایی خوش است و باز گفتی نه , که دریای مغرب مشوش است. گفتی سعدیا سفر دیگر در پیش است که اگر کرده شود بقیه عمر در گوشه نشینم و قناعت گزینم. گفتم آن کدام است ؟ گفت گوگرد فارسی خواهم به چین بردن که شنیده ام قیمتی عظیم دارد و از آنجا کاسه چینی به روم و دیبای رومی به هنر و فولاد هندی به حلب و آبگینه حلبی به یمن و برد یمانی به فارس برم و از آن پس ترک تجارت کنم و به دکانی بنشینم. چندان از این ماخولیا فروخواند که پیش از این طاقت گفتنش نماند. گفت ای سعدی تو نیز سخنی بگوی از آن چه دیده و شنیده ای ... هرچند که سعدی در این حکایت خواننده را ب قناعت میخواند ؛ اما برای متخصصان حوزه بازاریابی بین المللی جای تامل بسیار است که در قرن هفتم هجری تاجری از ایران به طور سنجیده , مطالعاتی داشته و حوزه مصرف و تقاضای کالا را میداند. وی بر اساس تنوع فرهنگ و بازارهای جهانی و با آگاهی از مدیریت محصول و برندهای جهانی , توزیع و لجستیک , استراتژی و تاکتیک های خود را تدوین نموده است...

بریده ای از کتاب در فصل ششم

عوامل موقعیت ملی

عوامل موقعیتی متعددی خریدهای صنعتی را تحت تاثیر قرار میدهد. در ابتدا کشورها سطوح مختلفی از توسعه تکنولوژی را دارا میباشد. مدل پذیرش فناوری چگونگی پذیرش  استفاده افراد و شرکتها از فناوری های معین را توصیف میکند. ممکن است یک شرکت تمایلی به استقبال از یک نوآوری یا محصول تکنولوژی پیشرفته نداشته باشد. به این علت که این پیشنهاد فراتر از سطح تجربه یا دانش مربوط به شرکت و یا یک ملت بستگی دارد. پذیرش نوآوری های فناوری به سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی یک شرکت و یا یک ملت بستگی دارد. در شرایط متغیر اقتصادی , بسیاری از کشورهاارزی که از ارز شرکت فروشنده متفاوت است را استفاده میکنند. نوسانات نرخ ارز باعث گران یا ارزان شدن کالاهای خارجی میشود که جذابیت این کالاها را از دید خریداران صنعتی تحت تاثیر قرار میدهد. تورم باعث میشود قیمت ها در طول زمان افزایش یابند. آرژانتین , روسیه , و ... تورمی بالا , گاهی اوقات حتی بیش از 1000 درصد در سال را تجربه کرده اند. تورم , فرایند خرید بین المللی را از طریق تحریف نرخ ارز و هزینه سرمایه و ایجاد عدم اطمینان در معاملات بین المللی , پیچیده کرده است. تورم به ویژه  برای محصولات صنعتی که اغلبدر قالب قراردادهای بلندمدت به فروش میرسد نگران کننده میباشد.

فهرست کتاب بازاریابی بین الملل

فصل اول : محرک های محیطی جهانی

فصل دوم: سیاست ها و چارچوب های بین المللی

فصل سوم : فرهنگ

فصل چهارم : محیط اقتصادی

فصل پنجم : محیط سیاسی و قانونی

فصل ششم : سطوح سه گانه شکل دهنده جهان مصرف کنندگان

فصل هفتم : برنامه ریزی استراتژیک

فصل هشتم : تحلیل مردم و بازارها

فصل نهم : ورود به بازار و توسعه

فصل دهم : سازماندهی , اجرا و کنترل بازاریابی

فصل یازدهم : آمیخته های بازاریابی جهانی

فصل دوزادهم : بازاریابی جهانی خدمات

فصل سیزدهم : تبلیغات ترفیع و فروش

فصل چهاردهم : استراتژی ها و تاکتیکهای قیمت گذاری

فصل پانزدهم : توزیع و لجستیک جهانی

فصل شانزدهم : شبکه های اجتماعی و ارتباطات

فصل هفدهم : رهبری , مسئولیت اجتماعی شرکت و پایداری

فصل هجدهم : مسیرها و چالش های جدید

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-درویشی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
مایکل آر چینکوتا و ایلکا آ رونکاینن
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
مریم درویشی , فواد عامری
شابک
9789644689819
تعداد صفحات
654
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
مایکل آر چینکوتا و ایلکا آ رونکاینن
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
مریم درویشی , فواد عامری
شابک
9789644689819
تعداد صفحات
654
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود