افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب اصول مدیریت تجربه مشتری CEM

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
مت واتکینسون
ناشر
پویش مدام

کتاب اصول مدیریت تجربه مشتری CEM اثر مت واتکینسون ترجمه فرشید عبدی و پویان اسحاقی از نشر پویش مدام منتشر شده است. 

ادامه مطلب
‎ریال1,970,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

The ten principle behind great customer experiences

درباره کتاب اصول مدیریت تجربه مشتری CEM

ده اصل نهفته در ارزشمندترین تجربه های مشتریان 

مشتریان قوی تر از همیشه شده اند صدای آن ها بلند شده و حق انتخاب های متعدد دارند و انتظاراتشان هم فراتر ازهر زمانی شده است. این کتاب به معرفی ده اصلی می پردازد که میتوانید در هر کسب و کاری که دارید و برای هر کسی که میخواهید از آنها در دنیای واقعی برای بهبود تجربه های مشتریان استفاده کنید. این کتاب برای مدیران و کارآفرینان و همه افرادی که یک سب و کار جدید را راه اندازی کرده اند نشان می دهد که چطور بهبودهایی بوجود بیاوریم که موجب خوشحالی و تحسین مشتریان شود بدون اینکه پیچیده و پرهزینه باشد.

بریده ای از کتاب فصل اول صفحه 47 محتوای تولیدی کاربر

 امکان تولید محتوا توسط عموم ، نقطه عطفی در پیشرفت جهان وب بود. انجمن های گفت و گو به سرعت فراگیر شدند و مشتریان قادر بودند روی وب سایت های فروشندگان به ارزیابی محصولاتی که خریده بودند بپردازند. نتیجه مشهود این امکان، این بود که مصرف کنندگان را قادر می ساخت تا از تجربیات سایر مشتریان بهرمند شوند و به جای مراجعه به پیام های بازرگانی به دقت طراحی شده شرکت ها، آن تجربیات را مبنایی برای انتخاب محصول قرار دهند. هیچ میزانی از تبلیغات نمیتواند یک ارزیابی به طور میانگین یک ستاره در آمازون را جبران کند.حرف زدن دیگر به تنهایی کافی نبود، باید به آنها عمل میشد. 

فهرست کتاب به شرح زیر است:

مقدمه

  1. چرا تجربه مشتری دارای اهمیت است؟
  2. چرا تجربیات مشتری رو به بهبود نیستند؟
  3. ده اصل نهفته در ارزنده ترین تجربیات مشتری
  4. تجربیات ارزنده مشتری هویت مشتری را به شدت منعکس میکند 
  5. تجربیات ارزنده مشتری اهداف والاتر ما را برآورده می کند.
  6. تجربیات ارزنده مشتری چیزی را به شانس و اقبال واگذار نمیکند
  7. تجربیات ارزنده مشتری ابتدا انتظارات را تعیین و سپس برآورده می کنند
  8. تجربیات ارزنده مشتری بی دردسر هستند
  9. تجربیات ارزنده مشتری بدون استرس هستند
  10. تجربیات ارزنده مشتری حواس ما را غرق در لذت میکند
  11. تجربیات ارزنده مشتری از نظر اجتماعی جذاب هستند
  12. تجربیات ارزنده مشتری کنترل را بدست مشتری میسپارند
  13. تجربیات ارزنده مشتری هیجانات را مدنظر قرار می دهند
  14. جمع بندی نهایی- تجربه مشتری شرکت اپل 
  15. سخن آخر
  16. نمایه

در صورت تمایل به خرید کتاب اصول مدیریت تجربه مشتری CEM از طریق سایت فروشگاه کتاب مهربان اقدام کنید. . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
پویش مدام-عبدی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
مت واتکینسون
ناشر
پویش مدام
مترجم
فرشید عبدی، پویان اسحاقی
شابک
9786229462737
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
مت واتکینسون
ناشر
پویش مدام
مترجم
فرشید عبدی، پویان اسحاقی
شابک
9786229462737
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود