کتاب اصول مدیریت بازاریابی
کتاب اصول مدیریت بازاریابی اثر یاسر منش از نشر نگاه دانش منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب و فهرست
کتاب حاضر در قالب 22 فصل به صورت کامل و جامع ارائه گردیده است و در انتهای هر فصل برای راحتی کار داوطلب نقشه ذهنی تهیه گردیده است. از آنجا که ممکن است اصطلاح های بازاریابی در کتاب های مختلف ترجمه های مختلفی داشته باشند در پاورقی کتاب نام لاتین مورد نظر و هم چنین دیگر اصطلاحات عنوان شده است.
بریده ای از کتاب فصل اول صفحه 19 "نگرش سیستمی"
سازمان باید در تصمیم گیری های دیدگاه سیستمی داشته باشد. نگرش سیستمی در مدیریت به وابستگی همه اجزای سازمان اعم از پرسنل ،بخش ها، فرایند ها و تجهیزات به یکدیگر و نیاز به هماهنگی فعالیت های آنها تاکید دارد، در سازمان هایی که هنوز در آنها محصول گرایی حکم فرماست هر قسمتی سعی دارد تا از امکانات موجود حداکثر استفاده را بکند و به عملیات و بازده کار قسمت های دیگر توجهی ندارد. همین موضوع یعنی تعارض هدف ها بدون سعی در هماهنگی آنها، موجب پیدایش اشکالات اساسی در سطح سازمان میشود.
سر فصل ها کتاب به شرح زیر است:
- معرفی بازاریابی
- محیط بازاریابی
- برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
- مدیریت رقابت
- تحقیقات بازاریابی
- مشتری مداری
- رفتار بازارمصرفی
- رفتار بازار سازمانی
- بخش بندی،هدف گذاری و جایگاه یابیSTP
- پیش بینی فروش
- مدیریت محصول
- مدیریت خدمت
- مدیریت برند
- مدیریت قیمت
- مدیریت توزیع
- فرایند ارتباطات
- ابزارهای ارتباطی غیر شخصی
- ابزارهای ارتباطی شخصی
- بازاریابی اینترنتی
- توسعه محصول جدید
- بازاریابی بین الملل
- انواع بازاریابی
- منابع
خرید کتاب را در سایت فروشگاهی کتاب مهربان انجام دهید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- یاسر منش
- ناشر
- نگاه دانش
- شابک
- 9789641575900
- تعداد صفحات
- 456
- قطع کتاب
- رحلی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید