افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی کوانتومی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
راجا راجامانار

کتاب بازاریابی کوانتومی اثر راجا راجامانار ترجمه محمد حسین رئیسی و محمد صادق مسچی از نشر بازاریابی منتشر شده است. 

ادامه مطلب
‎ریال1,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب

در این دوران با موجی از فناوری های نو ظهور همراه هستیم که منجر به پیامد های بد یا خوب در زندگی افراد مصرف کننده می شوند. در اصطلاح علمی لغت "کوانتوم" تاثیری را وصف می کند که با رویکردهای کلاسیک قابل توضیح نمی باشد. هم چنین به معنای جهش غیرقابل اندازه گیری در سرعت یا حجم است. هردوی این ها بازاریابی را در الگوواره ی پنجم بازاریابی توصیف خواهند کرد. ما در این کتاب یعنی بازاریابی کوانتومی چشم اندازی از گسترش و توسعه بازاریابی کوانتومی را مشاهده می کنیم. این کتاب شامل هشت فصل می باشد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی_رئیسی

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
راجا راجامانار
مترجم
محمد حسین رئیسی، محمد صادق مسچی
تعداد صفحات
236
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
راجا راجامانار
مترجم
محمد حسین رئیسی، محمد صادق مسچی
تعداد صفحات
236
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود