کتاب اصول مدیریت برند
کتاب اصول مدیریت برند مقدمه ای بر مدیریت برند و بررسی عمیق برند از هفت رویکرد اثر محمود سمیعی نصر از نشر وانیا منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب
امروزه مشتریان به ویژه افراد ریسک گریز با توجه به برند یک محصول آن را خریداری نمی نمایند و به خصوصیات و حتی تا حدودی به قیمت آن کمتر توجه می نمایند. لذا یکی از عوامل عمده تداوم فعالیت شرکت ها، قدرت برندشان می باشد. بنابر این برند یک شرکت را می توان با ارزشترین دارایی غیر ملموس آن به حساب آورد. مهم ترین چالش درون سازمانی ما برای ورود به عرصه مدیریت برند به ویژه در بازار های متحول و غیرپایدار امروز ، خلاء تفکر استراتژیک می باشد. فرهنگ برند نیز اصطلاحی ست که به شکلی فزاینده در چند سال اخیر مورد استفاده قرار گرفته است...
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمود سمیعی نصر
- ناشر
- وانیا
- شابک
- 9786227242782
- تعداد صفحات
- 500
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید