کتاب دستاورد برندسازی شخصی
کتاب دستاورد برندسازی شخصی اثر سعید عربلوی مقدم، پرنا فیضی نشر کتاب مهربان منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب دستاورد برندسازی شخصی: پنج گام تا بازآفرینی برند شخصی شما ، یک سیستم عملیاتی پنج مرحله ایبرای برندسازی شخصی ارائه می دهد. شیوه ارائه شده در کتاب مفهوم برندسازی شخصی را قابل فهم ساخته و آن را به سادگی استعاره "پخت کیک و تزیین آن" معفری می کند. در این استعاره منظور از کیک مهارتها و قابلیت های شما و منظور از تزیین آن نحوه عرضه قابلیت های شماسیت که در کنا رهم منجر به ساخت برندی قدرتمند می شود.
این کتاب مجموعه از درس ها الگوها ، مثالها و داستان های آموزنده از شرکت ها و اشخاص است که از سابقه بیش از 20 ساله مولف در زمینه برندسازی حاصل شده است و به طور خاص برای افراد زیر توصیه می شود:
فارغ التحصیلانی که دنبال شغل هستند
افراد حرفه ای که می خواهند به یک شغل یا جایگاه جدید ارتقا یابند
کارآفرینانی که نیاز به برندسازی خود و شرکت های خود دارند
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کارن کانگ
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- کارن کانگ
- شابک
- 9786004073943
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید