کتاب هویت و برندسازی
کتاب هویت و برندسازی اثر احمد روستا، علیرضا اخوان نشر بهارسبز منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برند ساختنی نیست، برند بافتنی است. هر فردی باید برندش را مثل فرش گره گره با مهارتو عشق و با برنامه ، دقت و در طول زمان ببافد.
برند فرآیند کاشت، داشت و برداشت ارزش های مادی و معنوی است. به بیانی دیگر برند، عصاره ای از وعده ها، تعهدات، تجربیات و عوامل وابسته رفتاری است که نتیجه آن، جایگاه و وجهه و سرقفلی و ارزش برند است.
این اثر نتیجه سال ها مطالعه، تجربه و ارتباطات با انواع گروه های علمی و عملی در زمینه برند سازی است که امیدوار هستیم بتواند در شرایطی که همه به دنبال شیوه ها، ابزارها و راهکارهای مطلوب برای برند سازی اثربخش و ثمربخش هستند، مناسب باشد و...
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- احمد روستا، علیرضا اخوان
- ناشر
- بهار سبز
- شابک
- 9786226829984
- تعداد صفحات
- 147
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید