کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه
کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه اثر ترنس ای شیمپ ترجمه مهدی جلالی نشر بازاریابی منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
حوزه ارتباطات بازاریابی همیشه در حال تغییر اسن مدیران برند به طور مداوم سعی می کنند نسبت به رقبای خود مزیت کسب نمایند تا سم بیشتری از بازار و سود افزونتری برای برندهای تحت مدیریت خود به دست آورند . ارتباطات بازاریابی یا با اختصار مارکوم نقشاهای بسیار مهمی را در جهت کسب اهداف مالی و غیرمالی شرکت ها ایفا میکند. فعالان حوزه مارکوم با افزایش هزینه ها و چالش های قرار دادن آگیها در رسانه های تبلیغاتی سنتی مواجهند. به همین علت بودجه های تبلیغات و ترویجها در حال گذار از رسانه های سنتی به سمت اینترنت جهت دستیابی به گروه های سخت دسترسی می باشند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ترنس ای شیمپ
- ناشر
- بازاریابی
- مترجم
- مهدی جلالی
- شابک
- 9786226659901
- تعداد صفحات
- 716
- قطع کتاب
- رحلی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید