کتاب مدل های قیمت برای اقتصاد دیجیتال
کتاب مدل های قیمت برای اقتصاد دیجیتال ماتیاس کاستر، اینار ایوروث، نیلز گوران الو، کارل یوهان پتری، آلف وستلیوس ترجمه محسن نظری، عاطفه حصارکی، مهرشاد نظری نشر نگاه دانش منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مجموعه کتاب های مدیریت قیمت در تلاش است تا جایگاه مدیریت قیمت گذاری را در دستیابی به اهداف بنگاه ها تبیین نماید . در این مجموعه سعی می شود تا قیمت نه به عنوان یک عدد که از تقاطع عرضه و تقاضا و یا منحنی های درآمد و هزینه نهای به دست می آید ، بلکه به عنوان مفهومی ادراک پذیر و قابل مدیریت مورد توجه قرار گیرد . این مجموعه در تلاش برای کسب مزیت قیمتی به عنوان راهی برای کسب مزیت رقابتی بنگاه های کسب و کار می باشد .
مشخصات
- مولف
- ماتیاس کاستر، اینار ایوروث، نیلز گوران الو، کارل یوهان پتری، آلف وستلیوس
- ناشر
- نگاه دانش
- مترجم
- محسن نظری، عاطفه حصارکی، مهرشاد نظری
- شابک
- 9789641575634
- تعداد صفحات
- 191
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید