کتاب بازاریابی بین المللی و صادرات
کتاب بازاریابی بین المللی و صادرات اثر دکتر سهیل سرمد سعیدی توسط انتشارات شهرآشوب منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
تقویت مبادلات ارزی و کالایی با کشورهای جهان , مثبت شدن تراز بازرگانی و حمایت از صادرکنندگان و واردکنندگان , موجب کاهش آسیب پذیری اقتصاد کشور میگردد.
تنوع در صادرات کالاها و اجتباب از صادرات تک محصولی , همواره اقدامی لازم و ارزشمند در راستانی تقویت صادرات و کمک به رونق اقتصادی هر کشوری خواهد بود.
حمایت از صادرکنندگان به عنوان کسانی که در خط مقدم مبادلات ارزی کشور قرار دارند باید به اولیت های هر دولتی تبدیل گردد و همچنین رونق صادرات که موجب رونق اقتصادی و مثبت شدن تراز بازرگانی کشورها خواهد بود.
بی شک کشوری که اقتصاد ان بر محور تک محصولی باشد, در تحولات یا بحران های اقتصادی , بیشتر در معرض خطر خواهد بود و در این بحران ها و تحولات , ضربه پذیرتر نشان داده خواهد شد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سهیل سرمد سعیدی
- ناشر
- شهرآشوب
- شابک
- 9786229401033
- تعداد صفحات
- 433
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید