کتاب کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی
کتاب کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی اثر کیتی کینگ ترجمه علی نیک سرشت , محمدحسین رئیسی , محمدصادق مسچی توسط انتشارات ملغان منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مطالب زیادی درباره اینترنت اشیا , کلان زاده , رایانش ابری و روباتیک نوشته شده است اما هوش مصنوعی بر تمامی آن ها حکمرانی میکند . اگر در بخش بازاریابی یا روابط عمومی مشغول به کار هستید, حتما باید این کتاب را بخوانید.
جیمز دلوز , مدیر روابط عمومی و تعاملات انجمن خبره بازاریابی
هوش مصنوعی در حال تحول بخشیدن به صنعت بازاریابی است.
از آنجا که پیش بینی شده است که هوش مصنوعی , تولید ناخالص داخلی در مقیاس جهانی را تا سال 2030 تا 14 درصد افزایش خواهد داد, امروز برای هربرندی که میخواهد در عرصه رقابت باقی بماند ضروری است که یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذار و بادوام میتنی بر هوش مصنوعی داشته باشد.کتاب حاضر یک چهارچوب کاربردی و صریح را برای بازاریابی عرضه میکند که نیاز دارند هوش مصنوعی را شناسایی پیاده سازی و از آن بهره گیری کنند و با استفاده از آن کسب و کار خود را هر چه بیشتر رونق بخشند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کیتی کینگ
- ناشر
- مبلغان
- مترجم
- علی نیک سرشت , محمدحسین رئیسی , محمدصادق مسچی
- شابک
- 9789649435367
- تعداد صفحات
- 232
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید