افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
سایمون کینگزنورت
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال اثر کینگزنورث ترجمه سنگری ,کمپانی,گودرزی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,190,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

اهمیت بازاریابی دیجیتال امروزهبر هیچ صاحب کسب و کار و مدیر هوشمندی پوشیده نیست و داشتن استراتژی در این خصوص امری حیاتی برای موفقیت در بازار رقابتی به شدت در حال تغییر است. کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال با توجه به مدل های کسب و کار در حال تغییر به اهمیت همراستایی استراتژی بازاریابی دیجیتال و استراتژی کسب و کار میپردازد. چالش های موجود در زمینه بازاریابی با توجه به رفتارهای در حال تغییر مصرف کننده ها مورد بررسی قرار میگیردو به هر مهارتی که برای موفقیت در این مسیر نیاز دارید از جمله بهینه سازی موتور جستجو برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی محتوا در این کتاب به خوبی پرداخته شده است.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری شخصی سازی و ارایه بهینه خدمات به مشتری که مستلزم شناخت مشتری است مورد بررسی قرار گرفته است. در نهایت به تحلیل ها برای اطمینان از انطباق استراتژی بازاریابی دیجیتال و استراتژی کسب و کار پرداخته شده است.

مطالعه این کتاب به مدیران و دانش پژوهان برای رسیدن به یک نگرش یکپارچه به بازاریابی آنلاین پیشنهاد میشود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-سنگری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
سایمون کینگزنورت
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
نگشن سنگری مژگان کمپانی زینب گودرزی
شابک
9789644689598
تعداد صفحات
392
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
سایمون کینگزنورت
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
مترجم
نگشن سنگری مژگان کمپانی زینب گودرزی
شابک
9789644689598
تعداد صفحات
392
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود