کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال
کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال اثر کینگزنورث ترجمه سنگری ,کمپانی,گودرزی توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اهمیت بازاریابی دیجیتال امروزهبر هیچ صاحب کسب و کار و مدیر هوشمندی پوشیده نیست و داشتن استراتژی در این خصوص امری حیاتی برای موفقیت در بازار رقابتی به شدت در حال تغییر است. کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال با توجه به مدل های کسب و کار در حال تغییر به اهمیت همراستایی استراتژی بازاریابی دیجیتال و استراتژی کسب و کار میپردازد. چالش های موجود در زمینه بازاریابی با توجه به رفتارهای در حال تغییر مصرف کننده ها مورد بررسی قرار میگیردو به هر مهارتی که برای موفقیت در این مسیر نیاز دارید از جمله بهینه سازی موتور جستجو برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی محتوا در این کتاب به خوبی پرداخته شده است.
اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری شخصی سازی و ارایه بهینه خدمات به مشتری که مستلزم شناخت مشتری است مورد بررسی قرار گرفته است. در نهایت به تحلیل ها برای اطمینان از انطباق استراتژی بازاریابی دیجیتال و استراتژی کسب و کار پرداخته شده است.
مطالعه این کتاب به مدیران و دانش پژوهان برای رسیدن به یک نگرش یکپارچه به بازاریابی آنلاین پیشنهاد میشود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سایمون کینگزنورت
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- نگشن سنگری مژگان کمپانی زینب گودرزی
- شابک
- 9789644689598
- تعداد صفحات
- 392
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید