کتاب خدمت عمومی انگیزاننده ها و راهبردها
خرید کتاب خدمت عمومی انگیزاننده ها و راهبردها اثر محمدی مقدم , کاوند , عامری توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
خدمت عمومی برای عموم مردم یک جامعه ارائه داده میشود و نقش غیر قابل انکاری در توسعه و شکوفایی جوامع دارد به طوری که سازمان ملل متحدد در برنامه توسعه هزاره به آن اشاره داشته و از کشورهای عضو خواسته است که ارائه خدمات به شهروندان خود را بهبود ببخشند.بدون تردید تحققایم مهم مستلزم برخورداری سازمانها خدمت رسان از نیروی کار آموزش دیده و با انگیزه و سیاست های فراگیر در این زمینه می باشد.
انگیزه افراد برای اراده خدمت عمومی موضوعی است که تلاش های متعددی پیرامون آن شکل گرفته است؛ و تئوری انگیزه خدمت عمومی برای آن ارائه شده است. انگیزه خدمت عمومی عاملی مهم در ارتقا سطح عملکرد بروز رفتارهای فراشغلی و بهبود نگرش های شغلی میباشد و این بخاطر آن است که افراد انگیزه های ورای انگیزه های فردی داشته و فراتر از شرح شغل و حتی بدون انگیزه مالی به انجم کارهای فراتر از وظیفه می پردازد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- یوسف محمدی مقدم , ندا کاوند , الناز دانشور عامری
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 9789644689376
- تعداد صفحات
- 174
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید