کتاب عملگرایی برند از قصد تا اقدام
کتاب عملگرایی برند از قصد تا اقدام اثر کاتلر کریستین سرکار ترجمه روستا سلطانی توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب حاضر یکی از شاخص ترین و جدیدترین آثار فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی جهان و کریستین سرکار میباشد که می تواند راهنمای مناسبی برای همه فعالان اقتصادی باشد تا بر نیکنامی خود، سازمان و برندهایشان افزون کند و حس خوبی در انسان ها به وجود آورند.
این کتاب به موضوعات، روشها و راه کارهای تحقق و عملی کردن وعده های برند در امور اجتماعی و معنوی می پردازد که به نوعی در راستای بازاریابی نسل ۵ که خود توجه ویژه به انسانیت و بشریت است، می باشد.
اثر پیش رو می تواند موجی جدید از فعالیت ها را در سازمان های گوناگون ایجاد کند که نتیجه آن برند دوستی و برندپذیری بیشتر میباشد. نیکنامی و ماندگاری برندها تنها به امور و فعالیت های اقتصادی محدود نمی شود بلکه در خدمات غیراقتصادی و فعالیت هایی همچون توجه به محیط زیست، سلامت مردم، آرامش و آسایش انسان ها و رفاه عمومی و اجتماعی هم میپردازد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کاتلر کریستین سرکار
- ناشر
- ادیبان روز
- مترجم
- روستا سلطانی
- شابک
- 9786227592160
- تعداد صفحات
- 288
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید