افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب ابزارهای مذاکره

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
راجر ولکما
ناشر
بازاریابی

کتاب ابزارهای مذاکره اثر راجر ولکما ترجمه فریز طاهری کیا توسط انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,450,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

کتاب پیش رو برای خزانه‌دار آن سازمان به تالیف نرسیده است بلکه، برای من، شما و مذاکره‌کنندگان عادی که از عهده‌ی مذاکره برنمی‌آیند، ولی با این حال مهارت مهمی است، به نگارش درآمده است.

مذاکره یک مهارت است. در حقیقت مذاکره شامل مهارت‌های زیادی میباشد و می‌توان مهارت‌ها را یاد گرفت. شما می‌توانید ‌مهارت‌های جدید را کسب کنید و رفتارهای قدیمی را عوض کنید، اما انجام این کار به بینش و تمرین احتیاج دارد.

این اثر شامل ایده‌هایی برای کمک به شما در درک نقاط قوت به‌عنوان مذاکره‌کننده و شناخت استراتژی‌ها و تاکتیک‌های دیگر مذاکره‌کنندگان میباشد. ولی برای توسعه‌ی این مهارت‌های جدید، باید این رفتارها را تا جای ممکن تمرین کنید. درست همانند ورزشی مثل گلف که در آن هر بازیکن باتجربه‌ای می‌داند که باید آرام باشید، سر خود را پایین نگه دارید و بازی را تا اتمام دنبال کنید. هر چه بیشتر تمرین کنید در استفاده از مهارت‌ها، ماهر تر می‌شوید. با این حال با مذاکره، نیازی به کشیدن کیف سنگین لوازم گلف یا پرداخت هزینه‌ی استفاده از زمین چمن را ندارید. روزانه فرصت‌های بی اندازه و رایگانی را برای تمرین در مذاکره دارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
راجر ولکما
ناشر
بازاریابی
مترجم
فریز طاهری کیا
شابک
9786226659802
تعداد صفحات
255
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
راجر ولکما
ناشر
بازاریابی
مترجم
فریز طاهری کیا
شابک
9786226659802
تعداد صفحات
255
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود