کتاب داستان هایی برای برندسازی
کتاب داستان هایی برای برندسازی اثر دیوید آکر ترجمه حسن بنانج نشر سیته منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برند برای قدرتمند شدن به توجه و انرژی مخاطب نیاز دارد.با خواندن کتاب داستان هایی برای برندسازی به توانایی خارق العاده ی داستان ها در قدرتمند ساختن برندها و انتقال پیام آن ها به مشتری پی خواهید برد و قادر خواهید شد با برجسته کدن داستان های کوتاهی که بارها از شنیدن شان لذت برده اید بر دامنه ی تاثیرگذاری و ارتباط پذیری عاطفی برند خود با مخاطب بیفزایید.
شما به کمک شیوه ای که در این کتاب می آموزید می توانید داستان های جذاب و معتبری خلق کرده و مسیر برقراری ارتباط صمیمانه و ماندگار با مخاطب را کوتاه تر کنید. اگر برند شما در پیوند کامل با این داستان های امضا دار باشد, مسیر آن هموار خواهد شد تا در میدان دیجیتال که در آن محتوا پادشاه است , جولان دهد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دیوید آکر
- ناشر
- سیته
- مترجم
- حسن بنانج
- شابک
- 9786226663489
- تعداد صفحات
- 200
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید