کتاب راه اندازی برند
کتاب راه اندازی برند اثر پیتر لی گتمن ترجمه محمود سمیعی نصر، امیرهوشنگ سمائی زاده نشر وانیا منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برند و برندینگ از مسائل مهم و ضروری برای هر سازمانی است و جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده است، با توجه به اهمیت برند مولف کتاب راه اندازی برندحاصل تجربه کاری و سابقه بیست ساله خود و گروهی از مربیان را در زمینه برندینگ در اختیار گذاشته است. او بصیرت و استراتژی تایید شده برند را مطرح ساخته تا در سایه آن زمینه جلب مخاطب فراهم شود و مخاطب و مشتری سازمان از حالت بالقوه خارج شده و به صورت بالفعل درآید. در حقیقت آن چه در این اثر در اختیار قرار گرفته زمینه تحریک مشتریان را شکل می دهد و تصمیم خرید نهایی را در آن ها به وجود می آورد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پیتر لی گتمن
- ناشر
- وانیا
- مترجم
- محمود سمیعی نصر، امیرهوشنگ سمائی زاده
- تعداد صفحات
- 89
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید