کتاب بازاریابی اچ تو اچ تکوین بازاریابی انسان به انسان
کتاب بازاریابی اچ تو اچ تکوین بازاریابی انسان به انسان اثر فیلیپ کاتلر , والدمار فورتش , اووه اسپانهولز ترجمه دکتر حسین علی سلطانی , دکتر علی صادقی , دکتر احمد متقی راد توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب با خلق مفاهیم جدید به رهبران صنایع و سازمان های مختلف کمک میکند تا با استفاه از ذهنیت مفهوم و فرایند تعیین شده در کتاب روش خود را از بازاریابی مرسوم به روش انسان مدارتری در انجام کسب و کار تغییر دهند. بازاریابی اچ2اچ به شما در هماهنگ سازی مجدد تفکر افراد و سازمان خود برای ایجاد گزاره های ارزش برای تمام ذینفعان مربوطه کمک میکند.
در این کتاب در مورد جدیدترین تفکر بازاریابی و بهترین کاربردهای آن خواهید آموخت.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- فیلیپ کاتلر , والدمار فورتش , اووه اسپانهولز
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- دکتر حسین علی سلطانی , دکتر علی صادقی , دکتر احمد متقی راد
- شابک
- 9789644689253
- تعداد صفحات
- 298
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید