کتاب مدیریت دانش مشتری توانمندسازی مهارت های نرم برای بهبود تمرکز بر مشتری
کتاب مدیریت دانش مشتری اثر سومیت ساین، سیلویو وایلد. ترجمه مریم ابوالقاسمی. نشر آترا منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در دهه اخیر مدیریت دانش مشتری بسیار مورد بحث قرار گرفته است. اگرچه مدیران و شرکت ها از ارزش بالای مدیریت دانش مشتری کاملا آگاه هستند، اما تاکنون فعالیت های خود را بیشتر بر مهارت سخت متمرکز کرده اند و کمتر بر مهارت های نرم موردنیاز در مواجهه با دانش از مشتریان، برای مشتریان، در مورد مشتریان . از این رو دلیل خوبی داریم که فرض کنیم دانش خاص مشتری به اندازه کافی مهم انگاشته نشده است ، به رستی پردازش نشده یا در وهله اول شرکت ها آن را نپذیرفته اند. این درست جایی است که مهارت نقشخودرا هم در سطح شخصی و هم در سطح سازمانی ایفا می کند. بنابراین اهداف این کتاب شناسایی مهارت های نرم لازم در فرایند مدیریت دانش مشتری و تجریه و تحلیل ماهیت و اهمیت آن است. در عصر توسعه سریع بازار و احتیاجات و رقابتحریصانه، تمرکز بر مشتری عامل اصلی پیشرفت یا شکست شرکت ها است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سومیت ساین، سیلویو وایلد
- ناشر
- آتی نگر
- مترجم
- مریم ابوالقاسمی
- شابک
- 9786006425665
- تعداد صفحات
- 166
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید