کتاب بازاریابی انسان به انسان رویکرد نوین در تفکر بازاریابی
کتاب بازاریابی انسان به انسان رویکرد نوین در تفکر بازاریابی اثر فیلیپ کاتلر، والدمار فوئرش، آوی اشپانهولز. ترجمه محسن قلی زاده، مجتبی نصراللهی حسینی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در این کتاب نویسندگان بر باز تعریف نقش بازاریابی با تغییر جهت گیری ذهنیت تصمیم گیرندگان و ادغام مفاهیم تفکر طراحی ، منطق خدمات محوری و دیجیتالی شدن تمرکز می کنند. این تنها پیشرفت های تکنولوژیگی نیست که باعث شده است دیدگاه همه در مورد بازاریابی بازنگری شود. مشتریان و بازاریابان به عنوان تصمیم گیرندگان انسانی نیز در حال تغییر هستند ، بنابراین داشتن طرز فکر مناسب رویکرد مدیریت صحیح و فرایندهای اجرای بسیار پویا ، کلید ایجاد پیشنهاهای ارزشمند و نوآورانه برای همه ذینفعان است
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- فیلیپ کاتلر، والدمار فوئرش، آوی اشپانهولز
- ناشر
- ادیبان روز
- مترجم
- محسن قلی زاده، مجتبی نصراللهی حسینی
- شابک
- 9786227592191
- تعداد صفحات
- 290
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید